کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قرارداد دقیقه نودی شهرداری تهران!

16 تير 1396 ساعت 11:53


گروه اقتصادي: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در مورد جزییات قرارداد شهرداری تهران با قرارگاه امام رضا (ع) توضیحاتی را ارائه کرد.


غلامرضا انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با قرارگاه امام رضا (ع) در خصوص مدیریت 23 مرکز بهاران به عنوان مراکز توانمندسازی جمعی از مددجویان مرتبط با آسیبهای اجتماعی گفت: من پیش از این نیز در خصوص ماهیت قرارگاه امام رضا (ع) به شهرداری تهران تذکر داده و از آنها خواستم مشخص کنند که هویت قرارگاه امام رضا (ع) چیست؟ آیا عمومی یا خصوصی است و یا NGO یا شرکت سهامی خاص است که از سال گذشته تاکنون شهرداری پاسخی در این زمینه نداده است.

وی با بیان این که شهرداری پیش از این نیز در امر کمک کردن به مناطق جنگی و ارائه‌ خدمات به زائرین اربعین از این قرارگاه کمک خواسته بود، اظهار کرد: حالا با قیمت نامعلوم و ترک تشریفات، مدیریت 23 مرکز بهاران به مدت سه سال به این قرارگاه سپرده شده است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: شهرداری در زمینه‌ کمک به زائرین اربعین نیز که از قرارگاه امام رضا (ع) کمک گرفته بود، از طریق معاونت امور مناطق، شهرداران مناطق را موظف کرده بود که به حساب قرارگاه پول واریز کنند و حتی سهمیه‌ای هم برای هر منطقه در نظر گرفته بود.

انصاری با بیان این که ما این دستور را مکتوب نداریم، اما اطلاع پیدا کردیم که چنین اتفاقی افتاده است، اظهار کرد: متاسفانه این قرارگاه در اختیار نزدیکان قالیباف است و این شائبه را چند برابر می‌کند. وی با بیان این که در گذشته تنها فعالیت این قرارگاه در حوزه پوشش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بود، ادامه داد: اما حالا با واگذاری مدیریت 23 مرکز بهاران این قرارگاه در امور اجرایی وارد شده و لازم است براساس وعده‌ای که قالیباف داده بود از اجرای این قراردادی که منعقد شده جلوگیری شود وگرنه با سرکار آمدن شورای پنجم آنها به این موضوع رسیدگی می‌کنند که نقطه تاریکی در عملکرد شهرداری تهران خواهد بود.


کد مطلب: 132991

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/132991/قرارداد-دقیقه-نودی-شهرداری-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir