کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سنگ تمام تلویزیون عليه دولت روحانی

16 تير 1396 ساعت 12:22


گروه سياسي: دو روز بعد از امضای قرارداد تاریخی ایران و توتال که موفقیت بزرگ دیپلماسی نفتی روحانی و نماد ناکامی تهدیدات ترامپ تلقی شده است تلویزیون در مخالفت با این قرارداد این بار میزبان رییس قرارگاه خاتم‌الانبياء شد.

سردار عبدالهی درباره امضا قرارداد فاز 11 پارس جنوبی با شرکت توتال گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء در عین ارتباطی که با وزارت نفت دارد از این قرارداد خبری نداشت. وی افزود: اکنون صنعت ساخت پالایشگاه و هر طرح بزرگ دیگری در کشور بومی شده است. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: بخش نخست قرارداد فاز 11 شامل 30 چاه و دو سکو است و بخش دوم نیز ایستگاه های تقویت فشار و ... را شامل می شود که بخش نخست دو میلیارد دلار و بخش دوم 2/8 دهم میلیارد دلار قیمت دارد. سردار عبدالهی افزود: در ساخت پالایشگاه و تجهیز همه مراحل آن با مهندسی صددرصد خودکفا هستیم و در بخش نخست قرارداد فاز 11 با توتال کاری نیست که در کشور انجام نشود.

 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه گفت: قرارگاه بزرگترین دکل های حفاری 400 فوتی را در اختیار دارد که می توانند 11 کیلومتر حفاری کنند و ممکن است این دکل ها بیکار شوند. وی گفت: مسئولان می گویند باید خارجی ها بیایند و سرمایه گذاری کنند در حالی که سپاه بارها اعلام آمادگی کرده است که می تواند بخش مالی را نیز تامین کند. فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه  افزود: وزارت نفت گفته است می خواهد قراردادها به سمت مناقصه برود اما واگذاری فاز 11 به توتال بدون تشریفات مناقصه بوده است. عبدالهی گفت: می گویند شرکت توتال در قرارداد باید از شرکت های داخلی استفاده کند اما ما هیچ وقت نباید عزت خود را زیر سوال ببریم و در حالی که توانایی داریم پیمانکار دست دو شویم.


کد مطلب: 133006

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/133006/سنگ-تمام-تلویزیون-عليه-دولت-روحانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir