کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درباره واگذاری تبلیغات شرکت مترو

افشاگری‌های مدیر معزول مترو تهران

16 تير 1396 ساعت 16:50


گروه جامعه: شرکت مترو تهران چند روز پیش در اطلاعیه‌ای از ابطال فراخوان برگزاری مزایده برای واگذاری تبلیغات محیطی شرکت مترو که بدون هماهنگی و براساس نظر شخصی یکی از مدیران شرکت انجام شده و همچنین از عزل مدیر متخلف خبر داد. حال، محمد سعيدي مدير معزول و سابق مترو تهران در نامه‌اي خطاب به شهردار تهران درباره خبر منتشر شده واگذاري ۴ ساله تبليغات محيطي شرکت مترو تهران واکنش نشان داده است. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قالیباف
باسلام و احترام

درخصوص مزایده فضاهای تبلیغاتی شرکت بهره برداری متروی تهران و اطلاعیه سراسر کذب صادر شده از سوی روابط عمومی شرکت مواردی را به استحضار می‌رساند تا واقعیت موضوع برای حضرتعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران (فعلی و جدید) روشن گردد:
۱- در اطلاعيه مذکور به صورت کذب اشاره شده که مدير امور تجاري رأسا اقدام به برگزاري مزايده و اطلاع‌رساني در اين خصوص کرده است اما مستحضر باشيد اين مزايده از چند ماه پيش در جريان بوده و حتي در تاريخ ۹۶/۲/۲۴ براي مرحله اول با حضور مديرعامل محترم شرکت بهره‌برداري برگزار و به علت نداشتن شرکت کننده با دستور ايشان به عنوان رئيس کميسيون مزايده مقرر شد مجددا در تاريخ ۹۶/۴/۲۱ مزايده برگزار و در اين راستا نيز از طريق آگهي روزنامه و نصب بنر در داخل ايستگاه‌ها تبليغات گسترده‌اي جهت شرکت در مزايده انجام شده است.
(مستند به نامه شماره ۶۲۲۱۶۷۹ مورخ ۹۶/۳/۶ صورت‌جلسه پيوست آن و همچنين نامه شماره ۶۲۵۶۲۶۴ مورخه ۹۶/۳/۲۵).
۲- هرکس که کمترين تجربه‌اي در برگزاري مزايده داشته باشد مي‌داند که برگزاري هرگونه مزايده از عهده مديران مياني خارج و صرفا درا ختيار مديرعامل شرکت مي‌باشد که رياست کميسيون مزايده را عهده‌دار مي باشد.
۳- از ماه‌ها پيش فرزند يکي از اعضاي محترم شوراي شهر فعلي و با اسم مستعار اسدي طي جلسات متعددي که در دفتر مديرعامل محترم برگزاري مي‌گرديد کليه اسناد مزايده و چگونگي برگزاري آن را مديريت مي‌کردند و حتي در نظر بود که مزايده مذکور طوري مهندسي شود که شرکت و افراد خاصي بتوانند مزايده را برنده شوند که با مقاومت اينجانب در تغيير اسناد و همچنين عدم تغيير تاريخ برگزاري، از اين تخلف ممانعت گرديد.
۴- در خصوص مصاحبه يکي از معاونين حضرتعالي مبني بر عزل مدير متخلف مستحضر باشيد اينجانب به واسطه عضويت در کميته طبقه‌بندي مشاغل بيش از ۲ ماه است که از انتصاب غيرقانوني پسر ايشان جلوگيري کرده و اين مهم نيز در مصاحبه مغرضانه نامبرده بي‌تاثير نمي‌باشد.
۵- اطلاعيه شرکت بهره‌برداري و مصاحبه معاون شما نه تنها نتيجه مطلوب را براي صاحبان آن نداشت بلکه به‌واسطه سابقه ۲۵ ساله اينجانب در مترو و همچنين به استناد به اين فراز از دعاي کميل «وکم من ثناء جميل لست اهلا له نشرته» (چه بسيار مدح و ثناي نيکو که من لايق آن نبودم و تو از زبان‌ها منتشر ساختي) موجب معرفي بنده به پايبندي قانون و رعايت امانتداري در مسئوليت شده است و خوشبختانه در بين پرسنل مترو بازتاب منفي براي صادر کننده آن داشته است.
۶- در پايان اگر حضرتعالي و هر کدام از اعضاي محترم شوراي شهر يا نهادهاي نظارتي که قصد پيگيري و کشف حقيقت را داشته باشند در خدمتگزاري و ارائه اسناد آماده بوده و اميدوارم اراده و تمايلي در احقاق حق اينجانب و برخورد با متخلفان و دروغ‌گويان داشته باشيد.


کد مطلب: 133030

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/133030/افشاگری-های-مدیر-معزول-مترو-تهران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir