به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۳۳۰۸۵

حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای بازیگر

گروه فرهنگی: بازیگر سرشناس هالیوود سرصحنه فیلمبرداری آسیب دید و هر دو دستش در نقاط مختلف دچار شکستگی شد.
به گزارش خبرآنلاین، آرنج دست راست و مج دست چپ جرمی رنر بازیگر آمریکایی سرصحنه فیلمبرداری کمدی «تگ» شکست. این بازیگر در جشنواره کارلووی واری آسیب‌دیدگی خود را موضوعی معمولی توصیف کرد و درباره آن گفت: «این بخشی از کار بازیگری است.»
 
حادثه در صحنه فیلمبرداری برای بازیگر سرشناس

او که برای نمایش فیلم «رودخانه ویند» به کارگردانی تیلور شرایدن به جمهوری چک سفر کرده است در نشست خبری فیلم در جشنواره کارلووی واری گفت: «آسیب‌دیدگی تا حدودی روی فیلمبرداری قسمت بعدی «انتقام جویان» اثر می‌گذارد اما من در پیدا کردن راه حل برای مشکل توانایی دارم. تمام توانم را به کار می‌گیرم تا هر چه زودتر بهبود پیدا کنم.» کار ساخت فیلم «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» آغاز شده است. این فیلم بهار سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود.بازیگر «ماموریت غیرممکن:‌ ملت سرکش» در ادامه گفت: «من در فیلمی دچار آسیب‌دیدگی شدم که اکشن نبود و چندان نیازی به کارهای بدلکاری نداشت.»

او درباره میزان زیاد استفاده از جلو‌ه‌های ویژه در فیلم‌هایی مانند «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» گفت: «امروز جلو‌ه‌های ویژه بخش بزرگی از فیلمسازی را تشکیل می‌دهد. برای من همیشه تماشای فیلم پس از اضافه شدن جلوه‌های ویژه تصویری شگفت‌انگیز است.»جرمی رنر دو بار برای بازی در فیلم‌های «شهر» به کارگردانی بن افلک و «مهلکه» به کارگردانی کاترین بیگلو نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.