به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۱۳۳۲۲۰

تجاوز به مدیر شرکت در دفتر تبلیغاتی!

گروه حوادث_رسانه ها: روزنامه شهروند نوشت:زن جوان پس از افتتاح شرکت تبلیغاتی‌اش به دنبال استخدام نیرو بود که نخستین نیروی کاری‌اش در زمینه پخش کارت‌های تبلیغاتی در دومین روز کاری ماجرای تلخی را رقم زد. پسر جوان زمانی که متوجه تنهابودن مدیر شرکت شد، با چاقو میوه‌خوری زن جوان را در دفترکارش مورد آزار و اذیت قرار داد و پا به فرار گذاشت.
 
تجاوز به مدیر شرکت در دفتر تبلیغاتی! 
 
به گزارش شهروند، اسفندماه ‌سال گذشته نسرین زن ٣٧ساله یک شرکت تبلیغاتی در میدان انقلاب راه‌اندازی کرد و برای شروع کارش ابتدا به دنبال یک کارمند برای پخش‌کردن کارت‌های تبلیغاتی و جذب نیرو گشت تا این‌که با پسر جوانی به نام مسعود آشنا شد. مسعود ٢٠ساله در این مرحله پذیرفت تا در ازای هر روز پخش‌کردن کارت‌های جذب نیرو از زن جوان ٩٠‌هزار تومان دریافت کند و پسر جوان در نخستین روز شروع به پخش کارت‌های شرکت تبلیغاتی زن جوان کرد.نسرین روز نخست منتظر ماند تا مسعود به دفتر بازگردد تا پولش را پرداخت کند اما خبری از مسعود نشد تا این‌که فردای آن روز مسعود با نقشه‌ای طراحی‌شده پای در دفتر کار نسرین گذاشت. نسرین سرگرم میوه‌خوردن در شرکت تبلیغاتی‌اش بود که مسعود وارد دفتر شد و پس از این‌که اطمینان پیدا کرد زن جوان در دفتر تنهاست، به سمت او حمله کرد.
 
مسعود قصد داشت نسرین را اسیر نقشه سیاه خود کند که در این مرحله زن جوان در برابر خواسته این جوان مقاومت کرد اما مسعود که تصمیم داشت نقشه‌اش را به اجرا برساند، در گام بعدی چاقوی میوه‌خوری که روی میز بود را برداشت و پس از زخمی‌کردن نسرین و با تهدید زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داد.نسرین پس از فرار پسر جوان به‌ خاطر خونریزی که در دستش بود، به بیمارستان رفت و درحالی‌ که تحت‌نظر پزشکان قرار داشت، ماجرای آزار و اذیت پسر جوان را به ماموران کلانتری ١٤٨ انقلاب گزارش کرد. بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران با درجریان قرارگرفتن این پرونده سیاه برای دستگیری عامل این اقدام سیاه وارد عمل شدند.
 
کارآگاهان در گام نخست به شرکت تبلیغاتی زن جوان رفته و با بررسی دوربین مداربسته شرکت تصویر مسعود را به دست آوردند. ماموران در این شاخه از تحقیقات با این سرنخ به سراغ آلبوم مجرمان سابقه‌دار رفته و خیلی زود مشخص شد که مسعود یکی از تبهکاران سابقه‌دار است که دوماه قبل به ‌خاطر سرقت مسلحانه از بانک رفاه شهر لاهیجان دستگیر شده اما با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.همین کافی بود تا ردیابی‌های اطلاعاتی و تخصصی پلیس کلید زده شود و کارآگاهان با کاوش‌های پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه مسعود در اطراف کرج شدند.
 
مخفیگاه این جوان شرور چند روز تحت‌نظر ماموران قرار گرفت تا این‌که تیم کارآگاهان با اطمینان از حضور مسعود در خانه‌اش موفق به دستگیری وی در عملیاتی غافلگیرانه شدند. مسعود ٢٠ساله ابتدا خود را در ماجرای آزار و اذیت زن جوان بی‌گناه ‌دانست اما وقتی در برابر فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت، در تناقض‌گویی‌هایش مجبور به اعتراف شد.پسرجوان گفت: «پس از آزادی از زندان، بیکار بودم و در خیابان‌های پایتخت پرسه می‌زدم که یک آگهی جذب نیرو برای پخش‌کردن کارت‌های تبلیغاتی روی دیوار مشاهده کردم و پس از تماس با مدیر شرکت که یک زن بود، برای شروع به کار راهی آن‌جا شدم. ابتدا تصمیم به کار داشتم و روز نخست با وجود این‌که زن جوان در شرکت تنها بود، کارم را انجام دادم اما فردای آن روز زمانی که برای گرفتن پولم به شرکت رفتم، دیدم نسرین در دفتر تنهاست. وسوسه کافی بود تا در همان لحظه نقشه‌ای را برای تجاوز به زن جوان طراحی کنم و با برداشتن چاقو میوه‌خوری نسرین را مجبور به تسلیم‌شدن در برابر خواسته‌ام کردم. زن جوان سعی داشت با مقاومت مانع کارم شود که به ناچار با چاقو ضربه‌ای به دستش زدم تا نقشه‌ام به اجرا برسد.»
 
با اعترافات این متهم، پرونده آزار و اذیت زن جوان پس از تحقیقات پلیسی و با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.
 
سرنوشت قربانی پس از تجاوز
وکیل نسرین پس از صدور کیفرخواست با حضور در دادگاه کیفری یک استان تهران به قضات گفت: «این ماجرا تأثیر منفی و بدی در روحیه نسرین گذاشته است تا حدی که پس از این ماجرا وی اقدام به تعطیلی شرکت تبلیغاتی کرد و از ترس روزهای زیادی خود را در خانه حبس کرد و به ‌خاطر بیماری افسردگی تحت‌نظر پزشکان قرار گرفت. زن جوان به‌ خاطر اتفاقی که برایش رخ داده، دیگر حاضر به زندگی در کنار خانواده‌اش نیست و به همین خاطر به کشور ترکیه سفر و زندگی جدیدی را در آن‌جا شروع کرده، اما به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیست و برای پسر جوان خواستار اشد مجازات شده است.»بنا بر این گزارش، قرار است به ‌زودی پسر جوان برای صدور حکم نهایی در دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار گیرد.