کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پریناز پس از 7 سال، رفع توقیف شد

20 تير 1396 ساعت 10:53

گروه فرهنگی: : فیلم سینمایی «پریناز» بزودی در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد.


 سرانجام پس از هفت سال فیلم سینمایی «پریناز» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی عبدالمحمد نجیبی قرار است در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماها رود.

 
اکران «پریناز» در گروه هنر و تجربه پس از هفت سال 

براساس شنیده های ما، سازندگان «پریناز» به تازگی با گروه هنر و تجربه برای نمایش این فیلم به توافق رسیده اند و ساخته بهرامیان قرار است سرانجام رنگ پرده را ببیند.پیش از این عبدالمحمد نجیبی تهیه‌کننده این پروژه در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها مشکل اصلی «پریناز» را به یکی از نقش های اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا نسبت داده بود. معتمدآریا در این فیلم نقش زنی مومن و مذهبی را ایفا کرده که مشکلات شدیدی در زمینه وسواس‌های فکری دارد و این اختلالات شخصیتی مشکلات زیادی را برای او خانواده‌اش ایجاد کرده است. اختلاف نظر مدیران سازمان سینمایی آن زمان و سازندگان نیز به همین مسئله برمی گشته که یک زن مومن و محجبه نباید دارای عیب و ایرادهای اخلاقی و اختلالات روانی و شخصیتی باشد.

حال پس از گذشت هفت سال گویا وزارت ارشاد به اکران این فیلم آن هم در گروه هنر و تجربه رضایت داده و سازندگان نیز از این موضوع رضایت کامل دارند.فاطمه معتمدآریا، حمید فرخ‌نژاد، طناز طباطبایی، مژگان بیات، مائده طهماسبی، شبنم قلی خانی، فرهاد آئیش، مصطفی زمانی، فرخ نعمتی، بابک حبیبی فر، و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.«پریناز» با فیلمنامه ای از بابک کایدان داستان زندگی دختر بچه ای را روایت می کند که خانواده خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادرش نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهایی برای وی رخ می دهد که… .

دیگر عوامل اصلی «پریناز» عبارتند از: تدوین: مصطفی خرقه پوش، طراح چهره پردازی: عبدا… اسکندری، طراح صحنه و لباس: رضا حاج درویش، آهنگساز: محمدرضا درویشی، صدابردار و صداگذار: اسحاق خانزادی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد نشاط، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: کامبیز دارابی، عکاس: جواد جلالی.


کد مطلب: 133266

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/133266/پریناز-7-سال-رفع-توقیف

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir