به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۱۳۳۲۶۸

دنیل کریگ و ادل بازهم در «جیمز باند»

گروه فرهنگی: دنیل کریگ، در شرایطی که پیش از این اعلام کرده بود دیگر نقش جیمز باند را نمی‌پذیرد، برای بازی در پنجاهمین قسمت فیلم جیمز باند قرارداد امضا کرد.
آخرین بازیگر مجموعه فیلم‌های جیمز باند (James Bond)، بعد از ساخت چهل‌‌ونهمین فیلم این مجموعه اعلام کرده بود که کارش با این شخصیت تمام شده و دیگر به عنوان مامور ۰۰۷ جلوی دوربین این مجموعه فیلم نمی‌رود. او حتی در مصاحبه‌ای گفت: «ترجیح می دهم دستم بشکند تا اینکه دوباره در این نقش بازی کنم.»
 
دنیل کریگ و ادل بازهم در «جیمز باند»

اما روز گذشته باربارا بروکولی، عضو تیم تهیه‌کنندگان «جیمز باند» از امضای قرارداد با کریگ خبر داد. او با انتشار این جبر جزئیاتی از ساخت فیلم جدید منتشر نکرد. کریگ هم در خبری گفت که بازی در این نقش از موفق‌ترین پروژه‌های کاری‌اش بوده است.حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که ادل، خواننده‌ی پاپی که ترانه‌ی فیلم اسکال فال (Skyfall) از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» را خوانده بود به تیم پنجاهمین قسمت این مجموعه ملحق شود. به عقیده‌ی تیم تهیه‌کنندگان این فیلم: «دنیل کریگ و ادل با هم برگ برنده‌ی فیلم هستند.»

کریگ با امضای قرارداد برای پنجمین بار در این مجموعه فیلم ماشین مامور ۰۰۷ را خواهد راند اما حضور ادل هنوز به دلیل برنامه‌های زیادی که دارد هنوز قطعی نشده است. ادل از این پیشنهاد استقبال کرده و امیدوار است دوباره با این مجموعه همکاری کند.چهل‌و هشتمین قسمت این مجموعه، «اسکال فال» اولین همکاری ادل و کریگ در یک پروژه‌ی سینمایی به کارگردانی سام مندس بود.آخرین قسمت این مجموعه، اسپکتر (Spectre) به کارگردانی سم مندس در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۵ اکران شد و خاویر باردم برای اولین‌بار در این مجموعه نقش‌آفرینی کرد.سری فیلم‌های «جیمز باند» براساس شخصیت داستانی به همین نام و بر اساس رمانی به قلم یان فلیمینگ ساخته شده‌است، جیمز باند مأمور سازمان ام‌ای۶ است که فلیمینگ او را با عدد  ۰۰۷ کدگذاری کرده. اولین قسمت این مجموعه با بازی ماندگار شان کانری ۳۲ ساله در سال ۱۹۶۲ ساخته شد.