به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۳۳۲۸۱

رمان جدید «رولینگ» در کمد لباس!

گروه فرهنگی: «جی.کی. رولینگ» نویسنده مشهور رمان‌های «هری پاتر» اعلام کرد دست‌نوشته رمان جدیدش در کمد لباس‌ آویزان است.
رمان جدید «رولینگ» در کمد لباس!
به گزارش ایسنا، «هافینگتون پست» نوشت: «جی.کی. رولینگ» نویسنده انگلیسی مجموعه رمان‌های پرفروش «هری پاتر» که دائما خود را در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌دهد، در مصاحبه‌ای از نگارش دست‌نوشته رمان جدیدی روی لباس میهمانی‌اش خبر داد.این رمان‌نویس ثروتمند و موفق اخیرا مصاحبه‌ای با «سی.ان.ان» داشت و فاش کرد که رمان دیگری را به نگارش درآورده و دست‌نوشته آن در حال حاضر در کمد لباس‌هایش آویزان است.
«رولینگ» توضیح داد که به مناسبت تولد ۵۰ سالگی‌اش میهمانی ترتیب داده و تم آن «به شکل کابوس شخصی‌تان بیایید» است. او هم در این میهمانی لباسی می‌پوشد که روی آن دست‌نوشته رمان جدیدش، نوشته شده است. او پیش‌تر گفته بود داستان جدیدش، یک قصه قدیمی سیاسی برای کودکان است.نویسنده رمان‌های «کرم ابریشم» و «خلأ تصادفی» همچنین گفت: من بیش‌تر متن کتاب را روی لباس نوشته‌ام. نمی‌دانم آن کتاب به چاپ می‌رسد یا نه، اما الان در کمد لباس آویزان است.
»جی.کی. رولینگ» نویسنده سرشناس انگلیسی که اخیرا از سوی مجله «فوربز» عنوان سومین سلبریتی ثروتمند جهان لقب گرفته، طی ۱۲ ماه گذشته، ۹۵ میلیون دلار کسب کرده است. او به خاطر کمک شایانش به بازار فروش کتاب انگلیس بارها مورد تقدیر قرار گرفته است. «رولینگ» در ۲۰۱۶ سال موفقی را پشت سرگذاشت؛ فیلم جدیدی برگرفته از کتاب‌های «هری پاتر» یعنی «هیولاهای خارق‌العاده و زیستگاه آن‌ها» که خودش نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشت، اکران شد و تاکنون بیش از ۴۷۳ میلیون دلار در سینماهای جهان فروش داشته است، ضمن این‌که نمایش »هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» که «رولینگ» یکی از نویسندگان آن بود نیز در «تئاتر وست اِند» لندن به روی صحنه رفت. پس از استقبال فراوان مخاطبانش، نمایشنامه‌ «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» نیز روانه بازار شد و از سوی خوانندگان، عنوان هشتمین قسمت این مجموعه رمان‌های «هری پاتر» را دریافت کرد.
»هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ» هفت کتاب رسمی منتشرشده از مجموعه رمان‌های تخیلی «هری پاتر» هستند و تاکنون هشت فیلم نیز بر اساس این رمان‌ها ساخته شده که به فروشی بالغ بر ۸.۲ میلیارد دلار دست یافته تا با پیشی گرفتن از مجموعه «جیمزباند»، در مکان نخست پرفروش‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما قرار بگیرند.