به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۳۳۵۸۵

مرگ بدلکار سر صحنه فیلمبرداری

گروه فرهنگی: بدلکار جوان و پرکاری که خبر سقوطش موقع فیلمبرداری سریال محبوب شبکه ای ام سی منتشر شده بود، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آتلانتا چشم از جهان فروبست.
 جان برنکر، بدلکار سریال «واکینگ دد» که روز چهارشنبه سر صحنه فیلمبرداری این پروژه ضربه ای سخت به سرش خورده بود، چشم از جهان فروبسته است.
 
مرگ بدلکار سر صحنه فیلمبرداری «واکینگ دد» 

پزشک قانونی کووتا کاونتی، منطقه ای حومه شهری در جنوب غرب ایالت آتلانتا تایید کرده که او در روز دوازدهم جولای در حالت مرگ مغزی، یا همان مرگ قانونی، قرار گرفت.برنکر سر صحنه فیلمبرداری این سریال در جورجیا از فاصله ۲۰ فوتی روی زمین بتنی افتاد و باعث شد که شبکه ای ام سی به طور موقتی مراحل فیلمبرداری سریال را کنسل کند.

نخستین بار خبر سقوط او صبح روز پنج شنبه منتشر شد و این شبکه آن موقع اعلام کرد که او «دچار جرایح جدی از یک سانحه تراژیک سر صحنه» شده و توسط هلیکوپتر به مرکز پزشکی آتلانتا منتقل شده که یک مرکز درمان درجه یک است. او پیش از اینکه جان خود را از دست بدهد، در بخش مراقبت های ویژه همین مرکز بستری بود.سخنگوی ای ام سی روی پنج شنبه گفته بود: «ما با ناراحتی گزارش می کنیم که جان برنکر، یک بلدکار با استعداد برای سریال «واکینگ دد» و بسیاری از سریال های تلویزیونی و فیلم های دیگر، از یک سانحه تراژیک سر صحنه فیلمبرداری دچار جرایح جدی شده است. او به سرعت به بیمارستان آتلانتا منتقل شد و ما به طور موقت مراحل فیلمبرداری را متوقف کرده ایم. جان و خانواده او در افکار و دعاهای ما هستند.»

سخنگویی برای سازمان SAG-AFTRA که نماینده بدلکارها و هماهنگ کنندگان است، روز پنج شنبه گفت: «ما از یک حراجت جدی به یکی از اعضای سازمان سر صحنه سریال «واکینگ دد» مطلع شده ایم و مشغول بررسی وضعیت هستم. مثل همیشه، امنیت اعضا و دیگران سر صحنه برای ما در درجه اول قرار دارد و در بررسی های مان روی همین مسئله متمرکز هستیم. برای این بدلکار و خانواده اش دعا می کنیم.»

در رزومه برکر به سقوط های آزاد از ارتفاع بلند به عنوان یکی از تخصص های بسیار او اشاره شده است و می توان ویدیوهای آن ها را در میان کارهایش دید. صفحه او در وبسایت آی ام دی بی حکایت از این دارد که از سال ۲۰۰۹ تا به حال، او در ۱۰۵ پروژه حضور داشته که از جدیدترین آن ها می توان از «۲۴: میراث»، «برو بیرون»، «سرنوشت خشمگین ها» و «بازی های گرسنگی: زاغ مقلد- بخش دوم» اشاره کرد.قرار است بازیگران و تهیه کنندگان «واکینگ دد» اواخر این ماه در کامیک کان سن دیگو شرکت کنند. هنوز مشخص نیست که این حادثه باعث به وجود آمدن تغییری در آن برنامه ها خواهد شد یا خیر.