به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۳۳۸۰۱

محمد طیبی لژیونر جدید فوتبال ایران

محمد طیبی لژیونر جدید فوتبال ایران
گروه ورزشي: مدافع تیم فوتبال پارس جم  به لیگ قطر پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که محمد طیبی بعد از جدایی از استقلال خوزستان با پارس جم قرارداد بسته بود ، به دلیل عقد قراردادی دیگر با تیم القطربه قطر خواهد رفت. هنوز ابعاد حقوقی این جابجایی که باعث برهم خوردن ترکیب ایده آلِ مهدی تارتار سرمربی پارس جم است مشخص نیست .

مرخصی گادوین منشا از بیمارستان
مهاجم نیجریه ای تازه وارد پرسپولیس که شب گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد. گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای این فصل سرخپوشان که به دلیل بیماری داخلی شب گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد. آخرین گمانه‌زنی‌ها از دوری سه هفته‌ای او از میادین خبر می‌دهد.

مصدومیت بشار رسن در ترکیب عراق
وینگر عراقى پرسپولیس شب گذشته در ترکیب تیم ملى کشورش دچار مصدومیت شد.
بشار رسن، هافبک عراقى سرخپوشان در فصل آینده که با قراردادى دوساله به جمع سرخپوشان پیوسته طبق هماهنگى به عمل آمده این روزها در اردوى تیمش به سر مى برد. این بازیکن جوان تیم ملى عراق در دیدار شب گذشته تیمش دچار مصدومیت شد. رسن بعد از اینکه گل اول تیمش را برابر افغانستان به ثمر رساند دچار مصدومیت شد تا سرمربى عراق او را از زمین خارج کند تا مصدومیتش تشدید نشود. سرمربى عراق در این زمینه گفته: ما منتظر نظر پزشک مى مانیم. او بازیکن مهمى براى ماست و به همین خاطر بعد از اینکه احساس مصدومیت کرد او را سریعا از زمین خارج کردیم تا در بازى هاى آینده بتوانیم او را در خدمت داشته باشیم. با این حال بعید به نظر مى رسد که این بازیکن مشکل حادى براى همراهى تیم ملى عراق در دیدار آینده اش داشته باشد.