به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۳۳۹۹۹

منفورترین بازیکن‌های جهان فوتبال

گروه ورزشی: رفتارهای برخی از فوتبالیست‌ها با وجود محبوبیت‌شان آنها را به بازیکنان منفوری تبدیل کرده است.
منفورترین بازیکن‌های جهان فوتبال

به گزارش ایسنا، همه بازیکنان مشهور جهان محبوب نیستند چون رفتارهای آنها گاهی به قدری زننده است که آنها را به فوتبالیست‌های منفوری تبدیل کرده است. خشونت بیش از حد، غرور و تمارض از جمله صفت‌هایی هستند که این بازیکنان را در این فهرست قرار داده است. کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار در شبکه‌های اجتماعی است؛ او حتی در میان افراد مشهور نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و با این حال، برخی رفتارهایش او را به بازیکن منفوری نیز تبدیل کرده است. مغرور بودن و خودشیفتگی از جمله صفت‌های ستاره رئال مادرید است.

رونالدو در برخی از بازی‌ها به خاطر ناتوانی در گلزنی - در حالی که هم تیمی‌اش گل پیروزی را برای مادرید به ثمر رسانده - به شدت عصبانی شده است. همچنین برخی از عکس‌های منتشر شده بازیکن پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی نشان از خودشیفتگی این بازیکن است.

زلاتان ایبراهیموویچ نیز با وجود این که مهاجم فوق العاده‌ای محسوب می‌شود، صفت‌های مشابه رونالدو دارد. علاوه بر رفتارهای مهاجم سوئدی در زمین، برخی از جملات او این موضوع را آشکار می‌کند: "جام جهانی بدون من هیچ جذابیتی ندارد" یا "اگر نتوانم یک خانه مناسب پیدا کنم یک هتل می‌خرم" از جمله آنها است.

دیگو کاستای برزیلی-اسپانیایی هم جزو بازیکنان منفور است. مهاجم کنونی چلسی همیشه سعی می‌کند باعث خشم بازیکن حریف شود. پارسال حرکت‌های کاستا جنجال برانگیز شد اما او در مصاحبه‌ای گفت که هرگز روش بازی‌اش را تغییر نخواهد داد.

خشنونت از دیگر صفت‌هایی است که یک بازیکن را به چهره منفوری تبدیل می‌کند. مایکل دی‌یانگ هلندی و امیر سپاهیچ بوسنایی چنین ویژگی‌ای دارند. ضربه دی‌یانگ در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ به قفسه سینه ژابی آلونسو اسپانیایی هرگز از یادها نخواهد رفت.

در این فهرست نام یک بازیکن دیگر هلندی هم دیده می‌شود. او کسی نیست جز آرین روبن؛ این بازیکن بارها در محوطه جریمه تمارض کرده تا داور به نفع تیمش پنالتی اعلام کند. با این حال در بخش تمارض، سرخیو بوستکس بالاتر از روبن قرار دارد. حرکت زشت هافبک اسپانیایی در لیگ قهرمانان هرگز از یادها نخواهد رفت.جان تری نیز یکی از بدترین صفت‌ها (پست فطرت) را به خود اختصاص داده است. مدافع پیشین چلسی به خاطر رفتار غیر اخلاقی‌اش مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود.اما یکی از عجیب‌ترین بازیکنان جهان ماریو بالوتلی است. مهاجم ایتالیایی رفتارهای غیر قابل درک و عجیبی داشته که این موضوع مشکل‌ساز شده است. برخی از رفتارهای این بازیکن، زننده است و او را به بازیکن منفوری تبدیل کرده است