به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۱۳۴۲۳۱
انتقال شهرام ناظری به بیمارستان

کنسرت ناظری‌ها برگزار نشد

گروه فرهنگ و هنر: کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان برگزار نشد اما حافظ ناظری به دیدار مخاطبان خود رفت و از آن‌ها دلجویی کرد.
کنسرت ناظری‌ها برگزار نشد
شهرام و حافظ ناظری قصد داشتند شامگاه ٦ مردادماه در شهر قوچان کنسرت "آواز پارسی" خود را برگزار کنند اما ساعاتی پیش از اجرا سالن کنسرت پلمب و از ورود ناظری ها به داخل سالن جلوگیری شد.


مارال دوستی -مدیر روابط عمومی این اجرا- اظهار کرد: در حال حاضر سالن، فک پلمب شده و مخاطبان در آنجا نشسته‌اند. احتمال برگزاری این کنسرت وجود ندارد اما حافظ ناظری برای ارائه برخی توضیحات به مخاطبانشان به داخل سالن رفته است. او ادامه داد: قرار است ضمن دلجویی به مردم توضیح بدهند که از این اتفاق‌ها بی اطلاع بوده و برگزار نشدن کنسرت تقصیر آنها نیست.


دوستی تاکید کرد: هیچ اطلاعیه رسمی درباره برگزار نشدن کنسرت به دست گروه برگزار کننده نرسیده بود و گروه ما به احترام مردم تا همین الان منتظر و آماده بود. وی همچنین گفت: استاد شهرام ناظری به علت فشار و خستگی به بیماستان منتقل شده و زیر سرم است. شهرام ناظری -خواننده- و حافظ ناظری -آهنگساز- پروژه "آواز پارسی" را با هدف حفظ و حراست از زبان پارسی در حوزه آواز ایرانی به دور از الحان عربی آغاز کرده‌اند.
مرجع : ايسنا