به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۳۴۳۴۳

گزارشي از وضعيت سلامتي کروبي

گروه سياسي: فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی با تأیید خبر بستری شدن مجدد پدرش در بیمارستان تصریح کرد: ایشان به بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران منتقل شده است.
 
حسین کروبی در گفت و گو با جماران در مورد بستری شدن مجدد حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در بیمارستان اظهار داشت: قبل از ظهر امروز (یکشنبه ۸ مرداد ماه) به دلیل همان پایین بودن ضربان قلب، پدرم به بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران منتقل شده است. فرزند مهدی کروبی افزود: قرار شده که فردا صبح ایشان را آنژیوگرافی کنند تا مشخص شود علت پایین بودن ضربان قلب چیست و بعد از آن پزشکان تصمیم بگیرند که برای قلب ایشان فنر بزنند و یا از باطری استفاده کنند. لازم به ذکر است هفته گذشته مهدی کروبی به دلیل پایین بودن ضربان قلب در یکی از بیمارستان های تهران بستری و عمل «ای. پی.اس» قلب برای او انجام شد.

همچنين حجت الاسلام رحمت‌اله بیگدلی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در كانال خود نوشت: امروز یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰  به‌صورت تلفنی با سرکار خانم فاطمه کروبی که در بیمارستان در کنار آقای کروبی بودند‌ سخن گفتم و جویای حال آقای کروبی‌ شدم‌. خانم کروبی گفتند‌: «متاسفانه اقدامات پزشکی و عمل جراحی برای بالا بردن ضربان قلب آقای کروبی موثر واقع نشده و مجددا ضربان قلب پایین آمده و به‌همین دلیل مجددا ایشان از منزل به‌بیمارستان منتقل شده است و هم‌اکنون تحت مراقبت جدی پزشکی قرار دارد.»

از ایشان تعداد ضربان قلب آقای کروبی را جویا شدم که ایشان با نگاه به‌دستگاه‌ گفتند: «میانگین تعداد ضربان ۴۹ بار است که همین لحظه به‌‌۵۰ و ۵۱‌ رسید و بین ۴۹ تا ۵۱ در نوسان است.» خانم کروبی در ادامه‌ با اشاره به‌حدیث معروف «سلاح مومن دعاست»، از ملت ایران خواستار دعا برای سلامتی آقای کروبی و همه بیماران شدند. نکته: با توجه به‌وضعیت پیش‌آمده از مسوولان محترم نظام انتظار می‌رود که با رفع حصر از آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد به‌‌نگرانی‌های حاصل از تبعات حصر پایان بخشند و زمینه هم‌بستگی ملی را بیش‌ از پیش‌ فراهم آورند.