کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «جولی» به اتهام کودک آزاری

9 مرداد 1396 ساعت 11:22

گروه فرهنگی: «آنجلینا جولی» به شایعات مبنی بر آزار و اذیت کودکان در جریان مرحله انتخاب بازیگران فیلم جدیدش واکنش نشان داد.


به گزارش ایسنا، به نقل از ددلاین، پس از انتشار مطلبی در مجله «Vanity Fair» درباره سوء استفاده و رفتار خشن با کودکان یتیم اهل کشور کامبوج در جریان ساخت فیلم «اول، پدرم را کشتند» جدیدترین پروژه سینمایی به کارگردانی «آنجلینا جولی»، این بازیگر وکارگردان هالیوودی درباره این اتهامات بیانیه‌ای صادر کرد.

 
واکنش «آنجلینا جولی» به اتهام کودک آزاری

مجله «Vanity Fair» ادعا کرده بود در مرحله انتخاب بازیگران برای فیلم «اول، پدرم را کشتند» محصول کمپانی نتفلیکس که درباره نسل‌کشی در کشور کامبوج است، عوامل ساخت این فیلم در مقابل کودکان یتیم پول قرار می‌دادند و سپس از آنها می‌پرسیدند که چه چیزی نیاز دارند و در انتها پول را از مقابل آنها برمی‌داشتند تا واکنش آنها را برانگیزند.گفته می‌شود «مری شاک» کودکی که در نهایت به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم انتخاب شد در جریان تست بازیگری خود بسیار احساساتی شده و گفته که این پول را برای مراسم تدفین پدرش نیاز دارد.

اما «آنجلینا جولی» کارگردان این فیلم با انتشار بیانیه‌ای به این اتهامات پاسخ داد و نوشت: "تمامی تمهیدات برای امنیت، راحتی و رفاه کودکان در فیلم از مرحله تست بازیگری تا مرحله تولید فیلم اتخاذ شد. ضمن این که والدین، قیم‌ها و سازمان‌های غیردولتی در جریان تست بازیگری حضور داشتند. تاکتیک تست بازیگری استفاده شده بر اساس یکی از صحنه‌های فیلم طراحی شده و هیچ پولی از مقابل کودکان برنداشته شده است. خیلی ناراحت هستم که یک تمرین به شکل فی‌البداهه از یکی از صحنه‌های اصلی فیلم به گونه‌ای نمود پیدا کرده که گویا سناریوی واقعی است. این موضوع که پول از مقابل کودکان برداشته شده اشتباه و ناراحت‌کننده است و اگر این اتفاق می‌افتاد از خودم بسیار عصبانی می‌شدم". فیلم جدید «اول، پدرم را کشتند» به کارگردانی «آنجلینا جولی» بر اساس کتاب خاطرات نوشته «لونگ اونگ» در سال 2000 ساخته شده است و به داستان واقعی زندگی او در دهه 1970 میلادی و نسل کشی حدود دو میلیون کامبوجی توسط گروه «خمرهای سرخ» می‌پردازد.


کد مطلب: 134378

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/134378/واکنش-جولی-اتهام-کودک-آزاری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir