به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۳۴۴۹۳
لیگ برتر فوتبال؛

گل‌محمدی مقابل پرسپولیس در هفته دوم

گروه ورزشی: هفته دوم لیگ برتر با دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس آغاز می‌شود.
گل‌محمدی مقابل پرسپولیس در هفته دوم
هفته دوم فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال، پنج‌شنبه و جمعه این هفته پیگیری می‌شود. در روز اول این بازی‌ها چهار دیدار برگزار می‌شود که در  مهم‌ترین دیدار، تراکتورسازی میزبان پرسپولیس است.
تراکتورسازی – پرسپولیس
تراکتوری‌ها که این فصل از کمبود بازیکن رنج می‌برند در این دیدار، سینا عشوری را هم در اختیار ندارند تا شرایط‌شان مقابل مدافع عنوان قهرمانی سخت‌تر از قبل شود. آن‌ها هفته گذشته در خانه استقلال خوزستان با گل دقایق پایانی میثم دورقی و روی اشتباه فاحش گروسیان دروازه‌بان جوان با یک گل شکست خوردند تا فصل را با باخت آغاز کنند اما پرسپولیسی‌ها شرایط خوبی دارند. آن‌ها با یارگیری خوبی که کرده‌اند، توانسته‌اند با حفظ شاکله اصلی تیم‌شان، از قبل هم قدرتمندتر شوند. سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار هفته اول‌شان با نمایشی بی‌نقص، فولاد را با دو گل شکست دادند تا نوید یک قهرمانی دیگر را به هواداران‌شان بدهند.برانکو در دیدار دوم تیمش، تنها علی علی‌پور را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد. البته پرسپولیسی‌ها باید به این نکته توجه کنند که در ورزشگاه یادگار امام، مقابل "پرشورها"ی تبریزی باید به میدان بروند و همین مساله می‌تواند کارشان را سخت کند.
سایپا – صنعت نفت آبادان
هر دو تیم هفته نخست مقابل تیم‌های پرافتخار لیگ برتر قرار گرفتند. سایپا مقابل سپاهان توانست یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کند. آن‌ها در حالی در این دیدار به تساوی یک بر یک رسیدند که با گل مهدی ترابی در دقایق پایانی پیش افتادند اما بلافاصله گل تساوی را دریافت کردند تا در دیداری که ضعیف‌تر از حریف‌شان ظاهر شدند، به این یک امتیاز بسنده کنند. این دیدار حواشی خاص خودش را داشت؛ علی دایی پس از پایان این دیدار و در نشست خبری با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد و با ناراحتی نشست را ترک کرد.در طرف مقابل، صنعت نفتی قرار دارد که امسال دیگر نمی‌خواهد فقط برای بقا بجنگد و با یارگیری مناسبی که داشت، استقلال پرستاره را با یک گل شکست داد. البته این هفته یک تفاوت نسبت به هفته گذشته وجود دارد؛ آبادانی‌ها باید در خانه سایپا به میدان بروند و دیگر از حمایت تماشاگران‌شان برخوردار نیستند.
فولاد – نفت تهران
هر دو تیم هفته اول را در تهران به سر بردند اما یکی پیروز از میدان خارج شد و دیگری بازنده. فولاد برابر پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و با دو گل مغلوب این تیم شد اما نفت تهران در شرایطی که تا چند ساعت قبل از بازی مشخص نبود می‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند یا نه، در بازگشتی رویایی سپیدرود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. آن‌ها در این دیدار با یک گل عقب بودند که ظرف ۲ دقیقه با درخشش عیسی آل کثیر، دو گل به ثمر رساندند تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند. فولاد و نفت، این هفته در گرمای خوزستان به مصاف هم می‌روند و احتمالا نفتی‌ها که بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند در این دیدار به مشکل برمی‌خورند. شاید اولین شکست نفت و نخستین پیروزی فولاد در این دیدار رقم بخورد.
سپیدرود – سیاه‌جامگان
این هفته از پرشورهای گیلانی در لیگ برتر رونمایی می‌شود. سپیدرود هفته نخست را ناامید کننده پشت سر گذاشت و با اشتباهات فاحش مدافعان و دروازه‌بانش در مقابل نفت مغلوب شد. آن‌ها این هفته این شانس را دارند که مقابل تماشاگران پرشورشان اولین پیروزی لیگ برتری‌شان را کسب کنند. علی نظرمحمدی باید تیمش را به مصاف سیاه‌جامگانی بفرستد که اکبر میثاقیان باتجربه روی نیمکت آن قرار دارد. سیاه‌جامگان در هفته نخست توانست با نتیجه ۲ بر ۲ ذوب‌آهن قلعه‌نویی را متوقف کند. باید دید تقابل این دو مربی در نهایت به کجا می‌رسد.