به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۳۴۵۰۰

درگیری خونین داماد با همسر و مادرزنش

گروه حوادث_رسانه ها: ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 9 مرداد، مأموران کلانتری 132 نبرد از درگیری خونین داماد خانواده با همسر و مادرزنش در خیابان هاشم آباد خبر دارشدند.مأموران پس ازحضوردر محل حادثه با جسد زن جوان وپیکرخونین و نیمه جان مادرش مواجه شدند. بدین ترتیب زن میانسال به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد و موضوع جنایت به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد.
 
دستگیری عامل قتل
با حضور بازپرس ایلخانی و تیم بررسی صحنه جرم، مرد افغان که درمحل واقعه دستگیرشده بود به بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: دو ماه قبل پدر زن و مادر زنم ازافغانستان به ایران آمدند که البته از همان روز بدبختی‌های ما شروع شد. آنها مدام به ما پیام می‌دادند و از ما می‌خواستند که به ایران بیائیم. اوایل مخالفت کردم اما اصرارهای آنها مرا وادار کرد که با زن و دو بچه دو و سه ساله‌ام به ایران بیاییم. برای این سفرقاچاقی هم مجبور شدیم نفری یک میلیون و 500 هزار تومان به قاچاقچیان پرداخت کنیم.بالاخره حدود سه ماه قبل به ایران آمدیم و از همان موقع مشاجرات مان آغاز شد. پدر و مادر زنم دیگر من و نوه هایشان را نمی‌خواستند. آنها می‌خواستند کاری کنند که من و بچه هایم از ایران برویم و دخترشان اینجا ماندگار شود. با سپیده که صحبت می‌کردم او موافق بودن با من بود اما دو کلمه که با پدر و مادرش حرف می‌زد نظرش تغییر می‌کرد. درجریان درگیری‌ها 4 بار پدر زنم مرا با چاقو زد و چندین بار برادر زنم مرا به باد کتک گرفت.
 
ازترس ووحشت شب‌ها در پارک می‌خوابیدم. درنهایت تصمیم گرفتم به سفارت افغانستان در ایران بروم و از آنها کمک بخواهم.اما کارمندان سفارت ازمن خواستند با پدر زنم به آنجا برویم.به همین خاطر صبح امروز با پدر زنم به سفارت رفتم و آنجا کمی با او صحبت کردند.وقتی از پدر زنم جدا شدم او به محل کارش رفت و من به خانه آمدم.از همسرم خواستم وسایل را جمع کند تا به افغانستان برگردیم که مادرزنم دوباره دخالت کرد و سپیده هم با اصرار گفت می‌خواهد ایران بماند. باهم بحثمان شد و بچه‌ها که ترسیده بودند به خانه همسایه‌ها رفتند و من از شدت عصبانیت ابتدا مادرزنم را با چاقو زدم و بعد از آن همسرم را. وقتی چشمم به چاقوی خونی افتاد موضوع را به همسایه‌ها خبر دادم.به دنبال اظهارات متهم جوان درحالی که مادرزن او در کما به سر می‌برد و وضع جسمی خوبی ندارد، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.
مرجع : روزنامه ایران