به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۱۳۴۷۴۲

سلفی با موگرینی، جهانی شد!

گروه سیاسی: در خبری درباره حاشیه های سلفی برخی نمایندگان با موگرینی در مراسم روز تحلیف روحانی از واکنش رسانه‌های جهان به این اتفاق خبر داد.
واکنش برخی رسانه های جهان به این موضوع در ادامه می آید:
 
دیلی تلگراف نوشت است: تعدادی از نمایندگان مجلس ایران به دلیل رفتار غیر حرفه ای و خلاف شان نمایندگی مورد انتقاد قرار گرفتند.آنها در مراسم تحلیف روحانی، برای سلفی گرفتن با یک مقام اتحادیه اروپا عجله ی بسیاری به خرج دادند. موگرینی که روسری سفید و سبز بر سر داشت، از جمعیتی که دور او در پارلمان ایران حلقه زدند، غافلگیر شده بود. این اقدام این نمایندگان مورد انتقاد بسیاری از ایرانیان و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.

گاردین نیز نوشت: گروهی از نمایندگان مججلس ایران به دلیل مسابقه گذاشتن بر سر گرفتن سلفی با فدریکا موگرینی مورد انتقاد قرار گفتند.البته در این میان یکی از نمایندگان که با موگرینی عکس گرفته بود، پس از مشاهده واکنش های گسترده منفی مجبور به عذرخواهی از مردم شد.

همچنین، بازفید نوشت: تعدادی از نمایندگان ایران به دلیل هجوم برای گرفتن سلفی با مقام ارشد اتحادیه اروپا به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.این افراد با تلاش بسیار تلاش میکردند تا بتوانند با موگرینی سلفی بگیرند.این نشریه در ادامه سخنان صادق خرازی را در لزوم اموزش پروتکل ها و تشریفات به نمایندگان مجلس را نقل قول کرد.
مرجع : انتخاب