کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

شاگرد اول کابینه در دولت دوازدهم نیست!

16 مرداد 1396 ساعت 21:28


گروه اقتصادی: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با خبر هستیم طیب‌نیا شاگرد اول کابینه یازدهم در دولت دوازدهم حضور ندارد و در چهارمین سال حضور وی در وزارت اقتصاد بخش خصوصی به این اعتقاد دارد که وی توانست اقتصاد ایران را علمی کند.


به گزارش ایسنا، غلامحسین شافعی در شصت و نهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: شورای گفت و گو یکی از کارآمدتزین نهادهای قانونی است که متاسفانه پس از تصویب قانون یکسال تعطیل بود و با دولت یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد. وی بیان کرد: هرچه زمان گذشت شورای گفت و گو به سمت بلوغ حرکت کرد و به یمن رئیس معتقد به شورای گفت و گو پایه گذاری قابل اتکایی برای شورا ایجاد کرد، مسائل و مشکلات مطروحه را به جد مطرح نکردند ولی چون نتایج به عهده طیب نیا نبود لزوما نتیجه نداد.

شافعی ادامه داد: طیب نیا به دلیل اعتقاد شخصی به این نهاد تلاش های فراوانی کرد و با علاقه مندی امور را پیگیری کرد. گرچه مطرح می شد که فرماندهی اقتصادی با طیب نیاست ولی چنین نبود و ما عزلت و تنهایی او را در بسیاری از مسائل شاهد بودیم و همه محدودیت ها باعث شد انچه در شورا گذشت به نتیجه مطلوب نرسید. او در اجرای اصل ٤٤ و خصوصی سازی هم حاضر شد و رنج های فراوانی کشید و ما شاهد بودیم اما متاسفانه در مجموع از عملکرد خصوصی سازی کسی راضی نیست، چراکه مسائل و مشکلات هیئت واگذاری باعث شد علی رغم همه تلاش های او، نتیجه مطلوب حاصل نشود. رییس اتاق بازرگانی با تاکید بر تاثیر طیب نیا بر علمی کردن اقتصاد ایران گفت:‌ خبر داریم که طیب نیا به عنوان شاگرد اول کابینه یازدهم در کابینه دولت دوازدهم نیست ولی کسی که خدمت کرده عنوان لازم ندارد و می‌تواند در هر شرایطی به این مملکت خدمت کند و امیدوارم هر جا فعالیت می کند ارتباطش را با بخش خصوصی  حفظ نماید.


کد مطلب: 134777

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/134777/شاگرد-اول-کابینه-دولت-دوازدهم-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir