به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۱۳۴۷۷۸
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز:

احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد

گروه سیاسی: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد، گفت: احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد که بخشی از آن در دوران ریاست‌جمهوری وی رخ داد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در نشست خبری با اهالی رسانه، با اشاره به آخرین جلسه جامعه روحانیت مبارز، اظهار کرد: در آخرین جلسه جامعه روحانیت اظهارات اخیر آقای احمدی نژاد و برخی اطرافیان ایشان در پی دستگیری آقای بقایی، آزاد شدن وی با قرار وثیقه و نیز صحبت‌های آقای احمدی نژاد در این زمینه که شبهه‌ناک شد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: سخنان آقای احمدی‌نژاد حتی به شکلی مطرح شد که مرجع ضمیر آن سخنان مشخص نیست و معلوم نیست شخصی که آقای احمدی‌نژاد از او صحبت می‌کند کیست که گاهی به هشتاد ساله یا نود ساله بودن او تاکید می‌شود. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: آقای احمدی‌نژاد در سخنانی که در خوزستان داشت هم حرف‌هایی را زد که درباره آن تفسیرهای فراوان مطرح شد. ایشان از زمان ریاست جمهوری هم سخن از داشتن فهرستی از مفسدین اقتصادی به میان آورد و بیان کرد که این لیست را افشا می‌کند اما هیچ گاه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: جا داشت که ایشان لیست خود را ارائه می‌کرد و قوه قضاییه هم آن را مورد بررسی قرار می‌داد نه اینکه فقط حرف آن مطرح شود و اتفاقی نیفتد. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد، گفت: بخشی از این تخلفات در دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد رخ داد که یک مورد از آن در زمینه قانون یارانه‌ها بود که باید این تخلفات از سوی دیوان محاسبات کشور و قوه قضاییه پی گیری می‌شد تا مشخص شود که اگر ایشان صلاحیت برای ادامه ریاست جمهوری را ندارد این موضوع اعلام شود. مصباحی مقدم ادامه داد: خواسته جامعه روحانیت مبارز است که پرونده‌ای آقای احمدی نژاد را مورد بررسی قرار دهد و هرچه حکم شد، قابل قبول است.