به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۱۳۴۸۷۳
انشاءالله مشکل بدهی پرسپولیس حل می‌شود

برانکو:نفت ۲سال قبل قهرمانی را از ما گرفت

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با نفت تهران، می‌گوید که نفت ۲ سال قبل قهرمانی را از تیمش گرفت.
برانکو:نفت ۲سال قبل قهرمانی را از ما گرفت
به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. همان طور که می‌دانید بازی بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شود. این سومین دیدار پی در پی ما خواهد بود. نباید فراموش کنیم که نفتی‌ها دو سال قبل قهرمانی را از ما گرفتند.برانکو در ادامه ‌اضافه کرد: نمی‌خواهیم خودمان را در خبرهایی که در مورد باشگاه نفت می‌نویسند گم کنیم زیرا همکاران خوبم درخشان و خورشیدی در زمان بسیار کمی که در اختیار داشتند، توانستند نفت را به شرایط خوبی برسانند. این شرایط خوب در بازی‌های این تیم کاملا دیده می‌شود. نفتی‌ها از دو بازی چهار امتیاز گرفته‌اند. ما این را می‌دانیم که فردا یک بازی بسیار سخت پیش روی ما است و این بازی با دیداری که در سوپر جام انجام دادیم، کاملا متفاوت خواهد بود. نفتی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند بلکه می‌خواهند چیزهای زیادی به دست بیاورند. آنها در ورزشگاه خانگی خودشان بازی می‌کنند و طبیعی است که بازی سختی پیش رو داریم.
وی ادامه‌ داد: سید جلال حسینی که پیش‌تر مصدوم بود، شرایط خوبی در حال‌ حاضر دارد و فردا (پنج‌شنبه) در لیست بازیکنانی است که می‌تواند برای حضور در ترکیب ۱۱ نفر اصلی تلاش کند. محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم زیرا نمی‌خواهیم ریسک کنیم و این بازیکن مصدومیتش بیشتر شود. سایر بازیکنان کاملا آماده هستند و آقای علی‌پور بعد از مصدومیتی که داشت به تیم باز گشته است. ما با احترام به رقبا با تمام توان خود به میدان می‌رویم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که "نفت دارای بازیکنان جوانی است،" خاطر نشان کرد: ما با تمام این شرایط آماده هستیم که بازی را با کیفیت هر چه‌ بیشتر انجام دهیم.
برانکو درباره تهدیدی که بابت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس وجود دارد هم گفت‌: این یک تهدید است و قبول دارم. بدهی‌ها باید به هر طریقی پرداخت شود اما من کاملا به طاهری اطمینان دارم و می‌دانم که اعضای جدید هیات مدیره هم قابل اعتماد هستند. ان‌شاء‌الله این مشکلات حل خواهد شد. تردید ندارم که این مشکل حل خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که از سید جلال حسینی در بازی دوستانه اخیر تیمش در پست هافبک دفاعی استفاده کرده است، گفت‌: حق با شما است . سید جلال حسینی، بازیکن کلیدی و مهمی برای ما است. او در روزهای گذشته تست‌های سنگین و خوبی را پشت سر گذاشته است که نشان داد مصدومیتش بر طرف شده است. بابت همین مساله هم واقعا خوشحالم اما درباره این که از او در پست هافبک دفاعی استفاده کرده‌ام باید این را بگویم که ما بازیکن جدیدی مثل شجاع خلیل زاده را آورده‌ایم که باید فرصت بازی به دست بیاورد و او در طی سه بازی اخیر بسیار خوب کار کرده است. در بازی با تراکتورسازی خلیل زاده اشتباهی انجام داد که در همه بازی‌ها پیش می‌آید اما خوشبختانه بازی را بردیم. من سید جلال حسینی را فقط به این دلیل در پست هافبک دفاعی استفاده کردم که مصدومیت جزئی داشت و نمی‌خواستم در پست دفاع آخر فشار زیادی را تحمل کند به همین خاطر او را به هافبک دفاعی آوردم تا مصدومیتش تشدید نشود ولی حسینی در پست خودش بازی خواهد کرد.برانکو تصریح کرد: تیمی که هاشم بیک زاده، محسن بنگر و بازیکنان دیگری را در اختیار دارد، واقعا قابل احترام خواهد بود. درباره سوپر جام نیز باید بگویم که بازیکنانم در آن دیدار انگیزه زیادی داشتند و حریف را دست کم نگرفتند. حتی قبل از بازی و در گرم کردن در بازیکنانم دیدم که چه انگیزه‌ای دارند. ما ۳ بر صفر بازی را بردیم. باید ۱۰ گل می‌زدیم. شانس‌های زیادی را به وجود آوردیم که به گل تبدیل نشد. ما در اولین بازی فصل مقابل نفت قرار گرفتیم. همیشه این را گفته‌ام که بازی‌های اول بسیار مهم است چون بازیکنان تحت فشار تمرینات قرار دارند. خیلی راضی هستم که در آن دیدار به پیروزی رسیدیم. آن چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که نسبت به عملکرد بازیکنانم خوش بین هستم. این امکان همیشه وجود دارد که بازیکنان گاهی کار را آسان بگیرند ولی من این موضوع را باور ندارم. ما سال قبل برابر فولاد به سختی بازی را یک بر یک مساوی کردیم. در دیدار برابر تراکتورسازی هم بازی بسیار سختی را انجام دادیم. تیمی که حاتمی، ابراهیمی و شریفی را در اختیار دارد.