به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۱۳۴۹۵۲

قابلیت جدید تلگرام برای سایتها/تصاویر

گروه فناوری: تلگرام قابلیت instantview یا مرور سریع را برای بیش از 2 هزار سایت ایرانی و خارجی فعال کرد.
قابلیت جدید تلگرام برای نزدیک به 2274 سایت ایرانی و خارجی +تصاویر
نرم افزار تلگرام چندی پیش از قابلیت جالبی به نام InstantView رونمایی کرده بود که به وسیله آن سایت‌های محدودی می‌توانستند لینک‌های خود را به صورت نمایش سریع بدون خروج از تلگرام به نمایش بگذارند. به این صورت که با قرار دادن لینک آن سایت ها پس از فراخوانی پیش نمایش آن پیوند در تلگرام و ارسال آن، یک دکمه اینستنت ویو نیز در پایین پیش نمایش لینک وجود داشت که با کلیک بر روی آن کل متن و تصاویر موجود در آن پیوند به صورت نمایش سریع بدون خروج از تلگرام ، نمایان میشد.
 
 تلگراف و Instant View چیست؟ + تصاویر 
این قابلیت جالب،  کاربر را برای مشاهده  مطالب از خروج از تلگرام بی نیاز میکند.به تازگی سایت رسمی این پیام رسان  اعلام کرده است  از 17 مرداد برای  2274 سایت دیگر از جمله برخی وبگاه های ایرانی مانند باشگاه خبرنگاران جوان  قابلیت  اینستنت ویو فعال شده است و به عبارت دیگر در پیش نمایش  لینک های  این سایت ها نیز دکمه InstantView اضافه شده است.برای مشاهده لیست سایت هایی که  این قابلیت به آنها اضافه شده است به لینک (https://instantview.telegram.org/contest) مراجعه کنید.
نحوه کار با  قابلیت  اینستنت ویو - instantview در تلگرام بسیار آسان است
همانند تصویر زیر وقتی یک لینک از سایت هایی که ابن قابلیت برای شان فعال است را در تلگرام ارسال میکنیم، پیش نمایش مطلب شامل عنوان، تصویر اصلی مطلب یا نمایه  و چند خط ابتدایی متن نمایان میشود.
 
قابلیت جدید تلگرام برای نزدیک به 2274 سایت ایرانی و خارجی +تصاویر
 
در پایین قسمت پیش نمایش دکمه instantview قرار دارد که با کلیک بر روی آن  صفحه نمایش سریع شامل کل متن و تصاویر مطلب نمایش داده میشود.
 
قابلیت جدید تلگرام برای نزدیک به 2274 سایت ایرانی و خارجی +تصاویر
 
در حالت اینستنت ویو - instantview یا نمایش سریع  با کلیک بر روی آیکون Aa میتوانید حالت نمایش شب و روز، رنگ پس زمینه، اندازه و فونت حروف را تغییر دهید.
 
قابلیت جدید تلگرام برای نزدیک به 2274 سایت ایرانی و خارجی +تصاویر