به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۳۵۱۰۱

مجری محبوب به تلویزیون باز می‌گردد

گروه هنري: مجری محبوب آمریکایی که طی مسیر حرفه ای کاری اش بیش از ۶ هزار اپیزود روی آنتن برده، بعد از دو سال دوباره با برنامه‌ای جدید برمی گردد.
مجری محبوب به تلویزیون باز می‌گردد
به نوشته هالیوود ریپورتر، دو سال بعد از به پایان رساندن برنامه «شو دیروقت» شبکه سی بی اس، دیوید لترمن به پرده کوچک بازخواهد گشت. لترمن که قدیمی ترین و کارکشته‌ترین مجری تاریخ تلویزیون دیروقت ایالات متحده است، قرار است مسئولیت هدایت یک تاک شو جدید برای سرویس استریمینگ نت فلیکس را بر عهده بگیرد. این مجموعه شش اپیزودی که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده، از سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. بر خلاف «شو دیروقت» که زنده بود، تک تک اپیزودهای یک ساعته این مجموعه نت فلیکس از قبل ضبط شده خواهند بود و در آن‌ها لترمن مصاحبه هایی طولانی با یک مهمان انجام خواهد داد. علاوه بر این، در هر اپیزود او خودش به صورت جداگانه به اکتشاف در مفاهیمی خواهد پرداخت و این کار را خارج از استودیو انجام خواهد داد. هنوز لیستی از مهمانان این برنامه منتشر نشده است.

لترمن روز پنج شنبه در بیانیه‌ای گفت: «من بسیار هیجان‌زده و خوش شانس هستم که می توانم روی این پروژه برای نت فلیکس کار کنم. این چیزی است که تا اینجا یاد گرفتم، اگر می خواهید بازنشسته شوید تا وقت بیشتری با خانواده تان بگذرانید، اول با خانواده‌تان چک کنید. ممنون که تماشا می کنید، امن برانید.»
این مجموعه توسط کمپانی رادیکال میدیا و همچنین کمپانی ورلدواید پنتس متعلق به لترمن تهیه می شود.
 
تد ساراندوس رییس ارشد محتوای نت فلیکس در بیانیه ای گفت: «فقط همین که توانستم با دیوید لترمن ملاقات کنم خیلی هیجان انگیز بود؛ حالا تصور کنید که چقدر برایم هیجان‌انگیز است که می توانم اعلام کنم قرار است با هم کار کنیم. دیوید لترمن یکی از نمادهای حقیقی تلویزیون است و بسیار مشتاق هستم او را بیرون ببینم که از پشت میز بلند شده و با افرادی که بیشتری از همه برایش جذاب هستند مصاحبه می‌کند. البته باید ببینیم ریشش را نگه می دارد یا نه.»
 
لترمن طی دورانی که مسئولیت مجری گری برنامه «دیروقت» را در شبکه ان بی سی و برنامه «شو دیروقت»(لیت نایت شو) را در ۳۳ سال بر عهده داشت، بیش از ۶ هزار اپیزود را روی آنتن برد. به عنوان یک نویسنده، تهیه کننده و اجراکننده، او تا به حال ۵۲ بار نامزد دریافت جایزه امی شده و ۱۰ بار هم این جایزه را از آن خود کرده است. او تا به حال دو بار جایزه پی بادی را از آن خود کرده و قرار است در ماه اکتبر جایزه مارک توین را دریافت کند. لترمن تا به حال عملا با تمام کاندیداهای ریاست جمهوری و مسئولان کابینه مصاحبه کرده و روی موضوع هایی از جمله گرسنگی در سطح جهان و تغییرات اقلیمی تمرکز کرده است. (طی مسیر حرفه ای کاری اش، او چند بار با دونالد ترامپ مصاحبه کرده است.)
 
لترمن در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که می خواهد از «شو دیروقت» کناره گیری کند و آخرین اپیزود این برنامه که در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت، نزدیک به ۱۴ میلیون مخاطب داشت. او در مقاله ای برای هالیوود ریپورتر در ماه دسامبر که در آن با تینا فی مصاحبه کرده بود، نوشته بود: «حس اضطراب می‌کنم. می بینم که از آنجا که دیگر نمایشی ندارم، نمی توانم دست از صحبت کردن بردارم.»
 
با اضافه شدن این مجموعه جدید، حوزه عملیاتی نت فیلکس در این زمینه هم گسترش پیدا می کند و فراتر از تاک شو هفتگی چلسی هندلر می‌رود که در نخستین فصل خود فرمتش را عوض کرد تا به برنامه ای یک ساعته با مصاحبه هایی عمیق تر و سفرهایی به هندوستان، اروپا و جاهای دیگر تبدیل شود.