کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راز جنایت در شب بارانی فاش شد

25 مرداد 1396 ساعت 11:02


گروه حوادث_رسانه ها: روزنامه ایران نوشت: مرد افیونی که چهار سال قبل و  در یک شب بارانی، همسرش را به قتل رسانده و به ترکیه گریخته بود، به  دنبال اخراج ازاین کشور، درایران هم زندانی شد تا اینکه با ردیابی‌های کارآگاهان جنایی پلیس مازندران به دام افتاد.حدود ساعت 12 شب 29 اردیبهشت سال 92 زنگ اورژانس منطقه کلارآباد به  صدا در آمد و مرد جوانی با صدایی لرزان نشانی خانه‌اش را داد و در خواست کمک کرد،دقایقی بعد وهمزمان با بارش باران شلاقی خودور امدادگران اورژانس مقابل خانه‌ای قدیمی توقف کرد. مأموران اورژانس بعد از چند دقیقه معاینه، مرگ زن جوان را تأیید کرده وموضوع را به شوهرش اطلاع دادند. نیروهای اورژانس که با مشاهده وضعیت بهم ریخته خانه و قربانی مشکوک شده بودند بلافاصله ماجرا را به مأموران پلیس منطقه گزارش کردند ودر حالی که  منتظر حضور پلیس بودند ناگهان مرد جوان درفرصتی مناسب به همراه نوزاد 4 ماهه‌اش ناپدید شد.
 

دقایقی بعد مأموران پلیس خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق دراین باره آغازشد. نخستین بررسی‌های پزشک قانونی حکایت ازآن داشت که قربانی حادثه بر اثر برخورد جسمی سخت به سرش از پا در آمده است. بدین‌ترتیب جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تلاش کارآگاهان جنایی برای دستگیری متهم به قتل فراری کلید خورد. این درحالی بود که بررسی مدارک موجود در خانه ویلایی قدیمی، نشان می‌داد زن جوان -سمیرا- دوسال قبل ازدواج کرده بود. مالک خانه ویلایی هم به مأموران گفت: «این زوج از دوماه قبل همراه نوزاد پسرشان به خانه‌ام نقل مکان کرده بودند.»پدر قربانی جنایت وقتی به مازندران فرا خوانده شد به مأموران گفت: «دو سال قبل دخترم با وجود مخالفت‌های شدید‌مان با پسر جوانی که به نظر معتاد و متأهل بود ازدواج کرد.آنها بعد از مدت کوتاهی زندگی پنهانی، مدام محل زندگی‌شان را عوض می‌کردند تا اینکه ناگهان از تهران رفتند و دیگر خبری از محل جدید زندگی‌شان نداشتیم تا اینکه خبرکشته شدن دخترم را شنیدم.»
 
با توجه به این اظهارات به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد جست و جوها ادامه یافت تا اینکه مشخص شد رامین مدتی قبل ازقتل به اتهام سرقت تحت تعقیب قرارداشته و بازداشت شده بود.درادامه روشن شد او به خارج از کشورگریخته است.مأموران در ادامه کاوش‌های خود دریافتند مرد فراری همراه نوزادش به طرف مرز ترکیه فرار کرده است،چرا که اعضای خانواده‌اش در این کشوربه طور  موقت  اقامت داشتند و قرار بود از آنجا به اروپا بروند.همچنین در تحقیقات برون مرزی مشخص شد متهم فراری مدت کوتاهی بعد از ورود غیر قانونی به خاک ترکیه از سوی پلیس این کشور بازداشت شده و به تحمل یک سال حبس محکوم شده بود.
 
پلیس ترکیه  در پاسخ به پلیس ایران اعلام کرد فرد مورد نظر بعد از تحمل مدت زندان به ایران بازگردانده شده است.این در حالی بود که خانواده‌اش  بعد از فراهم شدن شرایط اقامتشان به آلمان رفته‌اند.با کسب این اطلاعات، یک بار دیگر تجسس‌ها برای دستگیری متهم به قتل فراری در داخل مرزهای ایران آغاز شد تا اینکه سرانجام بعد از 4 سال از ماجرای قتل در شب بارانی پلیس جنایی مازندران توانست اطلاعاتی به‌ دست آورد که نشان می‌داد مردی با همان مشخصات در تهران به اتهام سرقت بازداشت شده و هم‌اکنون در زندان بسر می‌برد.
 
رامین که سرانجام بعد از 4 سال از سوی پلیس شناسایی شده بود در جریان بازجویی‌های مقدماتی منکر اطلاع ازقتل همسرش شد اما وقتی با دلایل و مستندات پلیس روبه‌روشد لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت.وی در این باره به مأموران گفت: وقتی پس ازسرقت و برای فرار از دست مأموران پلیس تهران خانه‌ای را در منطقه کلارآباد تهیه کردیم زندگی آرامی داشتیم اما همه چیز به خاطر افیون و شیشه نابود شد.
 
من و همسرم هر دو معتاد به شیشه شده بودیم. آن شب هر دو ما شیشه مصرف کرده بودیم و حال درستی نداشتیم.باران شدیدی در حال باریدن بود. ناگهان بی‌مقدمه جرو بحث کردیم. همسرم اعتقاد داشت که زندگی بدی داریم. او بارها در حالی که عصبانی بود به طرفم حمله کرد و من هم ناگهان او را هل دادم که سرش به دیوار خورد و بی‌حرکت روی زمین افتاد.سریع به اورژانس زنگ زدم. تا قبل از آمدن امدادگران اورژانس لباس‌هایش را عوض کرده و جای درگیری را تمیز کردم.وقتی گفتند او مرده است در یک لحظه از غفلت نیروهای اورژانس استفاده کرده و بچه را برداشته و از آنجا فرار کردم.بعد از رفتن به ترکیه بچه را به خانواده‌ام تحویل دادم و از آن هنگام دیگر خبری از سرنوشتش ندارم. چون ابتدا در ترکیه زندانی شدم و بعد از آزادی و ورود به ایران به اتهام سرقت بازداشت و زندانی شدم با توجه به این اعتراف‌ها، متهم با دستور بازپرس پرونده و با حضور در محل حادثه به تشریح صحنه قتل پرداخت و سپس تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی به زندان انتقال داده شد.


کد مطلب: 135194

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/135194/راز-جنایت-شب-بارانی-فاش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir