به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۳۵۳۱۹

جاستین ثرو به سریال Maniac پیوست

گروه فرهنگی: یکی از دیگر هنرپیشگان سریال موفق Leftovers به قاب‌های تلویزیون خواهد برگشت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر، جاستین ثرو (Justin Theroux) به سریال کمدی جدید شبکه «نتفلیکس» یعنی Maniac پیوست.
پیش از این، حضور اما استون (Emma Stone) و جونا هیل (Jonah Hill) در این پروژه قطعی شده بود. کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) کارگردان سریال True Detective و فیلم Beasts of No Nation «جانوران بدون کشور» سکان هدایت این سریال را بدست دارد.
 
جاستین ثرو به سریال Maniac پیوست

فیلمبرداری این سریالِ اقتباسیِ نروژیِ ده قسمته در حال حاضر در نیویورک در جریان است و بر اساس گزارش وب‌سایت «TVLine»، جاستین ثرو در نقشی نامشخص و ثابت در این سریال هنرنمایی خواهد کرد. پاتریک سامرویل (Patrick Somerville)، نویسنده سریال Leftovers، وظیفه نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد و فوکوناگا، استون و هیل نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. بخش تلویزیون استودیوی «پارامونت» همراه با مایکل شوگر (Michael Sugar) و داگ والد (Doug Wald) از شرکت Anonymous Content وظیفه تولید این سریال را بر عهده دارند.فوکوناگا هر ده قسمت این سریال را کارگردانی خواهد کرد. Maniac بازسازی درامی نروژی محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است که به روایت زندگی مردی می‌پردازد که در جهانی فانتزی  در رویاهایش زندگی می‌کند. گفته می‌شود که قرار است سریال Maniac در قالب دو فصل به روی آنتن رود اما هنوز سازندگان این سریال این خبر را تائید نکرده‌اند.انتظار می‌رود که تا مدتی دیگر شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره سریال Maniac باشیم.