به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۳۵۴۰۶

مادر بی رحم سارینا دستگیر شد

گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: مادر سارینای ده ساله به اتهام کودک آزاری در حالی که قصد فرار داشت، توسط مامورین دستگیر شد.
به گزارش میزان، محمد حسین صادقی به تشریح جزئیات پرونده ضرب و جرح سارینای ده ساله پرداخت و گفت: در ساعت۱۳:۳۰ روز حادثه دکتر محمد کرمانشاهی از سوی بیمارستان با مرکز فوریت‌های پلیسی تماسی مبنی بر احتمال وقوع یک جرم کودک آزاری برقرار می‌شود.وی گفت: مأمورین با حضور در اورژانس بیمارستان مشاهده می‌کنند دختری ۱۰ ساله با هویت سارینا در بیمارستان بستری و از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار نیست.این مقام قضایی بیان کرد: ظاهرا دایی کودک وی را به بیمارستان منتقل کرده، اما اطلاعات بیشتری در خصوص علت وضعیت جسمی مصدوم اعلام نمی‌کند.صادقی اظهار کرد: با مشکوک شدن کادر درمانی به جرم تجاوز جنسی، دستورات لازم برای حضور پزشکی قانونی صادر می‌شود لیکن شواهدی به نفع تحقق تجاوز جنسی به دست نمی‌آید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که مادر مصدوم وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است که به علت پایین آمدن سطح هوشیاری، مصدوم قادر به تکلم نیست. همچنین آثار جراحت در نقاط مختلف بدن کودک مشاهده شده است.این مقام قضایی تصریح کرد: با حضور مأمورین در محل زندگی کودک به منظور دستگیری مادر مصدوم، برادر متهم که به علت عقب ماندگی ذهنی به صورت کامل قادر به تکلم نبوده با اشاره بیان می‌کند که مادر کودک  او را مورد کتک کاری قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام خروج مأمورین از منزل کودک با مادر او که متهم اصلی پرونده است مواجه می‌شوند که متهم مبادرت به فرار می‌کند؛ اما مامورین موفق به دستگیری وی می‌شوند.صادقی توضیح داد: در این رابطه تعدادی از همسایگان با مراجعه به مأمورین اظهار می‌کنند که متهم سابقه کتک کاری قبلی نسبت به فرزندانش را داشته است.این مقام مسئول اظهار کرد: بررسی سوابق متهم حکایت از آن دارد که نامبرده به اتهاماتی چون سرقت و رابطه نامشروع تحت تعقیب قرار گرفته و سابقاً نیز از همسرش طلاق گرفته است.

دادستان کرمانشاه گفت: متهم در تحقیقات اولیه اظهار کرده است که چون ما با همسایه‌ها اختلاف داریم حرف‌های آنها از سر دشمنی زده شده است.وی ادامه داد: با تفهیم اتهام کودک آزاری و مباشرت در ایراد ضرب و جرح عمدی بدنی و با صدور قرار تأمین مناسب، متهم به زندان معرفی و دستورات لازم برای معرفی مصدوم به پزشکی قانونی و بررسی وضعیت روحی و روانی متهم صادر شده است.صادقی گفت: گزارش‌های واصله حکایت از اعتیاد متهم به مصرف موارد روان گردان و شیشه دارد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه در پایان گفت: وضعیت جسمانی مصدوم رو به بهبود است لکن کماکان قادر به تکلم نمی‌باشد. البته اقدامات اولیه برای سپردن امر سرپرستی مصدوم به سازمان بهزیستی انجام شده است.دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه 28 مرداد از وقوع یک فقره کودک آزاری خبر داده بود.