به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۳۵۴۳۲

قاتل آتنا، 4 شهریور محاکمه می شود

گروه حوادث: قاتل آتنا اصلانی دختربچه ۷ ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی ۴۰ ساله به قتل رسید، روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل محاکمه می شود.
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به تعیین زمان محاکمه قاتل آتنا گفت: متهم این پرونده روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان محاکمه می شود.29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفت‌وگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

تلاش‌ها برای یافتن او ادامه داشت تا اینکه حدود بیست روز پس از این اتفاق یعنی 19 تیر ماه، پلیس جسد او را در خانه مظنونی  که بازداشت شده بود، پیدا شد.  متهم که از 5 روز بعد از دزدیده شدن آتنا مورد بازجویی قرار داشت، جسد دختربچه را به طور ماهرانه ای در پارکینگ خانه خود جاسازی کرده بود.عصر دوشنبه 19 تیر امسال، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند. داخل کیسه یک گونی بود که وقتی آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، این پرونده به ططور ویژه و خارج از نوبت در دست رسیدگی دادسرا قرار گرفت و هفتم مرداد بود که مقامات قضایی استان از صدور کیفرخواست قاتل آتنا خبر دادند.