به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۵۹۰۷

رگ خواب پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی

گروه فرهنگی: با پایان اکران فیلم «ماجرای نیمروز» دومین ساخته سینمایی محمد حسین مهدویان، توانست به فروش 4 میلیارد و 323 میلیون تومان در سینماهای کشور دست یابد.
با آغاز اکران فیلم سینمایی «رگ خواب» این فیلم سینمایی به فروش قابل قبولی در سینماهای کشور دست یافته و امروز بالاخره توانست با عبور از «ماجرای نیمروز» به پر فروش‌ترین فیلم غیر کمدی سال 96 تبدیل شود.
 
«رگ خواب» پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال 96

«ماجرای نیمروز» نوروز امسال در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی همراه با دو فیلم «گشت 2» و «خوب، بد، جلف» اکران شد و در پایان توانست بیش از 4 میلیارد تومان فروش کند. با توجه به موضوع این فیلم سینمایی و همزمانی اکران آن با فیلم‌های سعید سهیلی و پیمان قاسم‌خانی که در آن زمان پرفروش ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران لقب گرفته بودند، بسیاری از کارشناسان مسائل اکران، فروش 4 میلیارد تومانی فیلم «ماجرای نیمروز» را موفق ارزیابی کردند.

اما با آغاز اکران فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله که در آن لیلا حاتمی به ایفای نقش می‌پردازد، این فیلم هم با استقبال خوبی روبه رو و رفته رفته به رکورد «ماجرای نیمروز» به عنوان پر فروش ترین فیلم غیر کمدی امسال نزدیک شد. به نظر می‌رسد موفقیت در جوایز انجمن منتقدان در هفته‌های آخر اکران باعث شد «رگ خواب» مخاطبان خود را حفظ کند.در حالی که از امروز اکران گسترده «رگ خواب» در سینماهای تهران به پایان رسید، این فیلم با احتساب فروش روز سه شنبه که سینماها بلیت‌های نیم بها عرضه می‌کردند، توانست از فروش فیلم محمد حسین مهدویان عبور کند و در جدول فروش سایت سینما تیکت عنوان پرفروش ترین غیر کمدی سال 96 را به خود اختصاص دهد.در آخرین به روز رسانی سایت سینما تیکت، فروش «رگ خواب» به رقم 4 میلیارد و 343 میلیون رسیده است.