به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۳۵۹۱۵

ثبت رکورد جدید در بازی کره با ایران

گروه ورزشي: با تکمیل ظرفیت 65 هزار نفری ورزشگاه جام جهانی سئول مصاف امروز با ایران رکوردی جدید در حضور تماشاگر کره ای ها به ثبت رساند.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یک هفته از زمان پیش فروش بلیت بازی کره جنوبی با ایران می گذرد رسانه های کره از تکمیل فروش اینترنتی 65 هزار بلیت بازی امروز خبر داده و مدعی شدند میزبان با حمایت پرشور طرفداران به مصاف رقیب سنتی خود می رود. سایت چوسان در گزارشی پیرامون این اتفاق نوشت:« رکورد فروش بلیت بازی با ایران در دو دهه گذشته بی سابقه بود تا جایی که 54 هزار بلیت در همان روز اول فروش رفت تا اشتیاق کره ای ها برای جدال انتقامی برابر ایران مشخص شود. حالا در فاصله چند ساعت تا بازی آخرین بلیت ها نیز فروش رفت تا ورزشگاه با تکمیل گنجایش خود میزبان این بازی باشد».
 
در ادامه این گزارش آمده است:« سئول تا کنون در چهار بازی میزبان مصاف های کره با ایران بوده که دو بازی آن بیش از 60 هزار تماشاگر به خود دیده است. اولین بازی در سال 2005 برگزار شد که در حضور 61147 نفر کره به برتری 2-0 مقابل ایران رسید و دومین بازی هم در سال 2006 بود که در حضور 63133 نفر دو تیم در این شهر به تساوی 1-1 رضایت دادند و حالا در سومین بازی که رکورد تماشاگر را می شکند کره امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های 7 ساله برابر ایران است». رسانه های کره ای حضور این تعداد تماشاگر در ورزشگاه را در پایخ به حضور بیش از 80 هزار نفر ایرانی در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی که با پیراهن های مشکی به احترام دهه محرم رخ داد، دانستند بلکه با این رکورد طلسم ناکامی ها و زمینه صعود مستقیم به جام جهانی شکسته شود.