به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۳۵۹۹۳
مردی در شیراز

فرزند یکساله‌اش را با مرگ موش کشت!

گروه حوادث: پلیس فارس اعلام کرد:‌مردی به نام رامین در شیراز با خوراندن مرگ موش به دختر یکساله خود او را کشت!

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، این شخص قبلا مرتکب قتل شده بود که دراعترافات خود اعلام کرد:‌ پس از اقدام به قتل مهدی با خبر شدم که او در بیمارستان فوت کرده است و سایه مرگ و اعدام را بالای سر خود دیدم و در این مدت آوا دختر یکساله ام را مجسم می کردم که چگونه با یتیمی و بدون داشتن پدر زندگی خواهد کرد و تصممیم گرفتم برای اینکه آوا بدون پدر، بزرگ نشود او را به قتل برسانم.

رامین بیان کرد: با خرید مرگ موش و حل آن در آب، سم را کم کم به دهان دخترم ریختم و آوا هم تمام سم موش را خورد و هنگامی که آوا جان داد، با تیغ موکت بری سینه و دست هایم را مجروح کردم که با تماس افراد رهگذر به بیمارستان منتقل شدم. با اعلام گزارش کلانتری 26 رحمت درشیراز مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد منجر به فوت مهدی ، ک 34ساله ، کارآگاهان دایره پنجم اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شیراز تحقیقات خودرا برای یافتن قاتل و علت وقوع قتل آغاز کردند.

یک روز پس از وقوع قتل،مسئولان بیمارستانی در شیراز در تماس با پلیس از انتقال فردی به هویت رامین م توسط اور‍‍‍‍ژانس به بیمارستان خبردادند درحالی که او از قسمت گردن، سینه و دست ها دچار جراحات شده بود. با حضور ماموران و پس از انجام مراقبت های لازم درمانی و ترخیص از بیمارستان رامین به پلیس آگاهی انتقال داده شد که در تحقیقات به قتل مهدی ، ک با استفاده از چاقو اقرارکرد و انگیزه قتل مهدی را اختلافات عنوان و اعلام کرد که سال قبل با مقتول اختلاف داشته و توسط مقتول مجروح شده است و به تلافی اقدام مهدی از او انتقام گرفته و روز حادثه با چاقو اورا زده است. رامین در اعترافات خود به کشتن دختر یکساله اش اعتراف کرد. پلیس فارس توضیح بیشتری در مورد وضعیت خانوادگی این فرد از نظر داشتن همسر یا طلاق دادن وی نداده است.