کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایشگاه آیفا معتبرترین نمایشگاه های الکترونیکی است

برترین گجت‌های آیفا 2017

12 شهريور 1396 ساعت 10:22

گروه علمی: طی سه روز گذشته ازابزارهای هوشمند متعددی در نمایشگاه IFA 2017 آلمان رونمایی شد که شامل انواع ساعت‌، بلندگو، گوشی‌ و گجت های جدید و جالب توجه هستند.


به گزارش ایرنا،‌ نمایشگاه سالانه آیفا، یکی از معتبرترین نمایشگاه های تجهیزات الکترونیکی است که در آن بهترین گوشی های هوشمند، تبلیت ها، کامپیوترهای شخصی، تلویزیون ها و تجهیزات پوشیدنی معرفی و رونمایی می شوند. اولین کنفرانس آیفا در سال 1924 برگزار شد و این رخداد در سال 1939 میلادی به یک نمایشگاه سالانه بدل شد.در این گزارش به معرفی پنج گجت برتر این نمایشگاه می‌پردازیم:
1- گوشی V30 محصول شرکت ال جی
این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گوشی G6‌دارد؛ اما با توجه به این که به عنوان رقیب اصلی Galaxy S8 تولید و روانه بازار شده است، به ویژگی‌های بسیار متنوعی مجهز شده که از آن بین می‌توان به نمایشگر 6 اینچی OLED اشاره کرد. همچنین پشت گوشی نمای شیشه‌ای دارد و از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
2- ردگیر سلامت Ionicمحصول شرکت Fitbit
مهمترین ویژگی این ردگیر سلامتی عمر 4 روزه باتری آن است. علاوه بر این قابلیت‌های هوشمندی مانند تشخیص حالت دویدن، توقف خودکار، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و ردگیر ضربان قلب موجب افزایش چشمگیر کارآیی این ابزار شده‌اند. با وجود این در حال حاضر تعداد برنامه‌های قابل استفاده برای این ردگیر سلامتی، چندان زیاد نیست.
قرار است این ردگیر سلامت در ماه اکتبر 2017 با قیمت 300 پاوند روانه بازار شود.
3- ابزار Thermostat E شرکت Nest
این ابزار یک ترموستات خانگی است که موجب صرفه‌جویی حداقل 15 درصدی در انرژی مصرفی می‌شود. این ابزار دارای یک نمایشگر شفاف است و ظاهری مدرن دارد که در دیوار خانه جلب توجه می‌کند.
قرار است این ترموستات خانگی از ابتدای ماه سپتامبر با قیمت 169 دلار به بازار عرضه شود.
4- ساعت Vivo Active 3 محصول Garmin
این ساعت هوشمند بر خلاف مدل‌های قبلی مجهز به نرم‌آفزار GarminPay است که امکان پرداخت مستقیم با استفاده از کارت‌های اعتباری را فراهم می‌کند. علاوه بر این امکان نمایش هشدارهای گوشی هوشمند، بهره‌مندی از 15 برنامه ورزشی و ردگیری ضربان قلب را فراهم می‌کند و عمر باتری آن به 8 روز می‌رسد.
قرار است این ساعت هوشمند در زمستان 2017 با قیمت 280 پاوند به بازار عرضه شود.
5- هدست واقعیت مجازی Explorer محصول شرکت Lenovo
با وجود این که آیفا 2017 شاهد رونمایی از تعداد زیادی هدست واقعیت مجازی بود، Explorer با تمام آن‌ها متفاوت است. این هدست به یک جفت دوربین توکار مجهز است و بدون نیاز به حسگرهای خارجی قادر است واقعیت ترکیبی را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین این ابزار امکان سازگاری با کنترلرهای Xbox را دارد و تجربه فوق‌العاده‌ای را از واقعیت مجازی در اختیار می‌گذارد.
این هدست از ماه اکتبر با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.


کد مطلب: 136022

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136022/برترین-گجت-های-آیفا-2017

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir