به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۱۳۶۰۴۶
تعظیم ایتالیا در سانتیاگوبرنابئو

مقدماتی جام جهانی 2018 در اروپا

گروه ورزشي: در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 23 و 15 دقیقه 5 دیدار به صورت همزمان در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که در مهم ترین دیدار اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف ایتالیا رفت. اسپانیا با درخشش ایسکو و در شب بی فروغ بوفون با نتیجه 3 بر صفر ایتالیای بی آزار را در برنابئو تحقیر کرد و ولز بر اتریش غلبه کرد.
مقدماتی جام جهانی 2018 در اروپا
تیم ملی فوتبال اسپانیا با درخشش «ایسکو» هافبک جوان و خوش تکنیک خود در دیدار حساس مقابل ایتالیا به پیروزی 3 بر صفر دست یافت تا راه خود را برای صعود به جام جهانی 2018 هموار کند.
به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، هفته هفتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا، شنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی، اسپانیا در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» شهر مادرید میزبان ایتالیا بود و با ارائه نمایشی درخشان به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. پیش از آغاز این دیدار هر دو تیم 16 امتیازی بودند و همین مساله سبب افزایش حساسیت ها شده بود، چراکه تیم برنده می توانست تا حدود زیادی خیال خود را برای صعود به جام جهانی آسوده کند. این دیدار با حملات اسپانیا آغاز شد و در دقیقه 14 «ایسکو» با ضربه آزاد تماشایی گل نخست را به ثمر رساند.
بلافاصله ایتالیا برای جبران گل خورده فرصت ایده آلی به دست آورد که ضربه سر تماشایی«آندره آ بلوتی» را «داوید دخه آ» دروازه بان اسپانیا به خوبی دفع کرد.
ایتالیا که در این دیدار با غیبت «کیه لینی» مدافع نامدارش روبه رو شده بود و «لوییجی بوفون» را هم در شرایط ایده آل نمی دید در دقیقه 40 گل دوم را دریافت کرد. در این دقیقه، «ایسکو» ستاره خوش تکنیک رئال مادرید با شوتی زمینی و از پشت محوطه جریمه گل دوم خود و ماتادورها را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم ایتالیا توانی برای ایجاد موقعیت مناسب روی دروازه اسپانیا نداشت و یکی از بدترین بازی های سال های اخیر خود را ارائه کرد. در دقیقه 77 «سرخیو راموس» کاپیتان اسپانیا که قلب خط دفاعی را رها کرده بود با پاسی طلایی سبب شد تا «آلوارو موراتا» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان می گذشت، گل سوم را به ثمر رساند. با این نتیجه تیم ملی اسپانیا 19 امتیازی شد و صدرنشین گروه G باقی ماند و ایتالیا نیز در امتیاز 16 ماندگار شد.

نتايج ديدارهاي برگزار شده شنبه شب:
*گروه D
صربستان سه - مولداوی صفر
گرجستان یک - جمهوری ایرلند یک
ولز یک - اتریش صفر
جدول رده بندی:
1-صربستان 15 امتیاز
2-جمهوری ایرلند 13 امتیاز
3-ولز 11 امتیاز
4-اتریش 8 امتیاز
5-گرجستان 4 امتیاز
6-مولداوی 2 امتیاز
*گروه G
اسپانیا سه - ایتالیا صفر
آلبانی دو - لیختن اشتاین صفر
اسراييل صفر - مقدونیه یک
جدول رده بندی:
1-اسپانیا 19 امتیاز
2-ایتالیا 16 امتیاز
3-آلبانی 12 امتیاز
4-اسراييل 9 امتیاز
5-مقدونیه 6 امتیاز
6-لیختن اشتاین صفر امتیاز
*گروه I
فنلاند یک - ایسلند صفر
اوکراین دو - ترکیه صفر
کرواسی - کوزوو (این دیدار به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد)
جدول رده بندی:
1-اوکراین 14 امتیاز
2-کرواسی 13 امتیاز (یک بازی کمتر)
3-ایسلند 13 امتیاز
4-ترکیه 11 امتیاز
5-فنلاند 4 امتیاز
6-کوزوو یک امتیاز (یک بازی کمتر)