کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قاتل دیوانه جسد زنش را 70 تکه کرد

15 شهريور 1396 ساعت 10:16

گروه حوادث: مرد قاتلی که زنش را خفه کرده و جسدش را به 70 قسمت مثله کرده و مدت دو ماه در فریزر خانه اش نگهداری کرده بود دستگیر و راهی زندان شد.


متهم « راجش گولتی » 44 ساله همسرش «آنوپاما» را در سال 2010 میلادی به شکل وحشیانه ای به قتل رسانده است.اکنون دادگاهی در منطقه «دوهرادوم » هند این قاتل را پس از 7 سال پای میز محاکمه کشاند.
بنا بر اطلاعات پلیس این مرد وحشی یک اره برقی خریداری کرده و جسد زنش را قطعه قطعه کرده است. ماموران پلیس قطعات مثله شده جسد قربانی را درون کیسه های پلاستیکی در حومه «دهرادون» پیدا کرده اند.پرونده این جنایت هولناک 7 سال است که در جریان بوده و مردم محلی به شدت پیگیر این موضوع هستند.

این زوج در سال 1999 میلادی ازدواج کرده و دو فرزند دوقلو پسر و دختر کوچک داشته اند. قاتل خود مهندس نرم افزار بوده و پس از ازدواج به همراه همسرش برای کار به آمریکا سفر کرده و برای مدتی در آنجا زندگی می کردند سپس در سال 2008 میلادی به هند بازگشته اما در 17 اکتبر سال 2010 میلادی با یکدیگر درگیر شده و قاتل همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از ضربه محکمی که به سر زنش وارد کرده قربانی بیهوش شده و قاتل از ترس افشا شدن رفتار وحشیانه اش با یک بالش وی را خفه کرده و در نهایت جسدش را مثله کرده است.

قاتل دیوانه جسد زنش را 70 تکه کرد و ...+ عکس روز عروسی قاتل و همسرش


کد مطلب: 136270

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136270/قاتل-دیوانه-جسد-زنش-70-تکه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir