به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۳۶۲۸۰

آیفون8 احتمالا با تاخیر وارد بازار می‌شود

گروه اقتصادی: در حالی که آیفون 8 (یا آیفون X یا هر نامی که اپل برای آن برگزیده است) ممکن است تنها به عنوان لطفی از سوی این کمپانی برای تولیدکنندگان عرضه شود، به طوری برخی از تامین‌کنندگان قطعات بر این باورند که درآمدشان به واسطه‌ی آیفون جدید، چیزی نزدیک به دوبرابر سال گذشته خواهد شد.
 
 معرفی در ماه سپتامبر و عرضه در نوامبر: آیفون 8 احتمالا با تاخیر وارد بازار خواهد شد

البته تمام موضوع به اینجا ختم نمی‌شود، بلکه توسعه‌ی این محصول نیز چالش بزرگی خواهد بود که حتی ممکن است موجب محدودیت‌هایی در عرضه‌ی اولیه آن شود. در حالی که این مفهوم تا به الان چندین بار به میان آمده است، امروزه با توجه به گزارشات با نگرانی‌های جدیدی رو به رو هستیم که خبر از تاخیر انتشار آیفون 8 به طور مستقیم و از سوی تامین‌کننده کره‌ای آن را می‌دهد، به طوری که بخشی از تولید در تاریخ 12 سپتامبر آغاز خواهد شد که بسیار نزدیک به تاریخ معرفی این محصول است! اگر یادتان باشد اپل در خصوص آغاز تولید قطعات آیفون 8 اظهار داشت: «ما از اواخر ماه اوت امسال تولیداتمان را آغاز کرده‌ایم…»

با این حال هیچ اشاره‌ دقیقی به حجم تولیدات نکرده بود، چرا که مشخصات دقیق و نهایی نمایشگر OLED این دستگاه تا هفته‌ها مشخص نبوده است. در همین راستا، تحلیلگران بر این باورند که اپل تولید نمایشگر این محصول را تا چند روز پس از رونمایی رسمی، افزایش نخواهد داد و عرضه‌ی آن به ماه نوامبر موکول خواهد شد. همچنین آن‌ها ادعا می‌کنند که در صورت عرضه‌ی آیفون 8 در ماه سپتامبر، تنها در تعدادی محدود بوده و به طور عمده در دسترس خریداران قرار نخواهد گرفت.تحلیلگر برجسته‌ی کمپانی اپل Ming-Chi Kuo، بر این باور است که موجودی آیفون 8/ادیشن/X در ماه سپتامبر خارج از 2 تا 4 میلیون واحد نخواهد بود. با این وجود او معتقد است، محدودیت‌هایی که به دلیل آغاز تولید انبوه دیر هنگام پدید خواهد آمد تا ماه نوامبر به صورت کامل رفع شوند.