به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۱۳۶۳۲۷

جزییات تیراندازی بیمارستان طالقانی اهواز

گروه حوادث: رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز را تشریح کرد.
دکتر اسماعیل ایدنی اظهار کرد: حدود ساعت 10 تا 10:30 امروز (15 شهریورماه) یک زندانی که اعزامی از یک زندان بود، با یک آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شد. زندانی روبه‌روی اورژانس بیمارستان از آمبولانس پیاده شده و با ویلچر به سمت بیمارستان برده می‌شود. وی افزود: قبل از ورود زندانی به بیمارستان در پیاده‌رو و پس از این که عرض خیابان را طی می‌کنند، یک خودرو سواری که حامل چند فرد مسلح نقاب‌دار بودند، به محل نزدیک شده و این افراد پیاده شده و نگهبان همراه زندانی را تهدید می‌کنند.
 
ایدنی ادامه داد: یکی از این افراد مسلح به سمت بیمارستان ظاهرا تیراندازی هوایی می‌کند و یک نفر دیگر از این افراد مسلح نیز زندانی را فراری می‌دهد و همگی متواری شده و محل را ترک می‌کنند. در اثر تیراندازی به سمت داخل اورژانس بیمارستان، تیر به ساق پای یک همکار پزشک اصابت کرد. رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این افراد به بیمارستان وارد نشدند و تیراندازی در خارج از بیمارستان انجام شد که در پی آن تیر به داخل اورژانس وارد شده و به پزشک که در اورژانس بوده اصابت کرده است. وی گفت: حال عمومی این پزشک در حال حاضر خوب است و افراد مسلح نیز بلافاصله پس از فراری دادن متهم صحنه را ترک کردند.