به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۱۳۶۳۷۵
سعی کردم مسئولان ارشد میانمار را تحت فشار بگذارم

کردی: انسانیت حکم کرد استعفا دهم

گروه ورزشی: سرمربی ایرانی تیم فوتسال میانمار گفت: سعی کردم با استعفا از سمتم، مسئولان ارشد کشور میانمار را تحت فشار بگذارم تا جنایت بزرگ را ادامه ندهند.
کردی: انسانیت حکم کرد استعفا دهم
رضا کردی، سرمربی ایرانی تیم فوتسال میانمار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص استعفایش از سمت فعلی اظهار داشت: من قبل از هر سمت یا عنوانی، انسان هستم و دین من هم اسلام است. متاسفانه جنایت انسانی بزرگی در کشور میانمار در حال رخ دادن است. به نظرم قبل از پول و درآمد، باید انسانیت داشته باشیم. با توجه به جنایت‌های بزرگی که در میانمار رخ داده انسانیت و مسلمان بودن ما حکم کرد تا از حضورم در میانمار استعفا بدهم.

سرمربی ایرانی تیم فوتسال میانمار تصریح کرد: ما ۸ سال در جبهه‌های حق علیه باطل، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از حریم اهل بیت ثابت کردیم که همیشه یار و یاور مظلومان هستیم. تنهاترین کاری که می‌توانستم انجام بدهم این بود که استعفایم را به مسئول ارشد فدارسیون فوتبال میانمار ارسال کنم.

کردی افزود: با توجه به رابطه خوبی که با مسئولان فدارسیون فوتبال میانمار دارم، امید دارم که استعفای من را قبول کنند در غیر این صورت، باید از طریق مسائل حقوقی وارد این قضیه شویم. البته من از این طریق سعی کردیم تا اتفاق مثبتی رخ دهد و مسئولان فدارسیون این کشور، مسئولان ارشد میانمار را تحت فشار بگذارند تا این نسل‌کشی قطع شود. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اختلاف ساعتی که با میانمار داریم، حال منتظر جواب مسئولان فدارسیون فوتبال این کشور هستم. اگر استعفایم مورد تایید باشد مطمئنا پیشنهاد‌هایی خواهم داشت که سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.