کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو نتیجه 5-0 برای بارسا و منچسترسیتی

بارسا با هت‌تریک مسی به صدر بازگشت

19 شهريور 1396 ساعت 1:13

گروه ورزشی: تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با درخشش و هت‌تریک لیونل مسی به صدر جدول رقابت‌های لیگ اسپانیا بازگردد.


از هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) بارسلونا در نیوکمپ میزبان اسپانیول بود و با 5 گل پیروز شد. در این بازی مسی درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و موفق شد هت‌تریک کند. فوق ستاره آرژانتینی در دقایق 26،35 و 67 گلزنی کرد، دیگر گل بارسا را پیکه با ضربه سر در دقیقه 87 وارد دروازه حریف کرد و دمبله هم در دقیقه 90 یک پاس گل برای سوارز مهیا کرد تا ستاره اروگوئه‌ای دروازه اسپانیول را برای پنجمین بار باز کند.
شاگردان والورده با این پیروزی سومین برد متوالی خود را بدست آوردند تا با 9 امتیاز به صدر جدول لالیگا باز گردد.
با توجه به اینکه رئال مادرید در دیدار مقابل  لوانته در ورزشگاه برنابئو به تساوی یک بر یک رسید، اختلاف بارسا و رئال به 4 امتیاز رسید. در دیگر بازی برگزار شده سویا با 3 گل ایبار را مغلوب کرد.
 

هفته چهارم لیگ برتر انگلیس
منچسترسیتی، لیورپول 10 نفره را تحقیر کرد
منچسترسیتی هم در دیداری جذاب و تماشایی موفق با نتیجه 5-0 لیورپول را شکست بدهد و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. در روزی که لیورپولی ها به دلیل اخراج سادیو مانه، بیش از یک نیمه 10 نفره بودند، شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش درخشان، توانستند با پنج گل حریف را شکست بدهند.
در دقیقه 25، بازیکنان سیتی توانستند قفل دروازه قرمزها را باز کنند. روی پاس در عمق عالی از دی بروین، آگوئرو با مینیوله تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، دروازه لیورپول را باز کرد.
 
منچسترسیتی، لیورپول 10 نفره را تحقیر کرد
 
بعد از این گل لیورپولی ها پیش کشیدند و تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند. فشار حملات آنها باعث شد تا دروازه سیتی دو بار پیاپی تهدید شود اما ضربات امره جان و سادیو مانه راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
در حالی که لیورپولی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، اخراج سادیو مانه در دقیقه 37، کار را برای آنها دشوار کرد. ستاره سنگالی لیورپول در تلاش برای رسیدن به توپ، برخورد شدیدی با دروازه بان سیتی داشت و داور هم با کارت قرمز او را اخراج کرد. بازیکنان سیتی از برتری نفری شان استفاده کردند و دردقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کردند تا اینکه در دقیقه تلف شده، سرانجام به گل دوم رسیدند. ارسال عالی کوین دی بروین را گابریل ژسوس با ضربه سر، تبدیل به گل دوم سیتی کرد تا نیمه اول با برتری 2-0 میزبان به پایان برسد.
 
منچسترسیتی، لیورپول 10 نفره را تحقیر کرد
 
نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و بعد از اینکه داور یک گل بازیکنان این تیم را نپذیرفت، ژسوس در دقیقه 53 حساب کار را 3-0 کرد. این بار پاس در عمق عالی از داوید سیلوا پایه گذار گل سیتی بود. آگوئرو که با پاس سیلوا صاحب توپ شد، در موقعیت دو به تک به مینیوله، توپ را در اختیار گابریل ژسوس قرار داد تا ستاره برزیلی به راحتی دروازه را باز کند.
 
بعد از اینکه برای دقایقی از فشار حملات سیتی کاسته شد و بازیکنان این تیم بیشتر در میانه زمین، توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در 20 دقیقه پایانی، بار دیگر بازیکنان این تیم حملات خطرناک تری را روی دروازه لیورپول ترتیب دادند و دو بار دیگر به گل رسیدند.
 
ابتدا در دقیقه 77، روی همکاری لروی سانه و بنجامین مندی، این ستاره آلمانی سیتی بود که با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد. حملات سیتی برای زدن گل پنجم در وقت های تلف شده به ثمر نشست و سانه با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 5-0 کرد. با این پیروزی، سیتی 11 امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.


کد مطلب: 136442

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136442/بارسا-هت-تریک-مسی-صدر-بازگشت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir