کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه هدیه‌ای را یک هدیه تبلیغاتی می‌نامیم؟

19 شهريور 1396 ساعت 21:10


تعریف هدیه تبلیغاتی چیست؟
امروزه با گسترش فعالیت های اقتصادی و رقابت بین شرکتها ، تبلیغات به معنی علمی نقش پررنگی در معرفی و ترویج خدمات و محصولات بنگاه های اقتصادی پیدا نموده است.
از اینرویکی از مواردی که در پلن های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی  شرکت های بزرگ غیر قابل حذف می باشد تقدیم هدیه به   مشتریان در زمانهای مختلف می باشد.
امروزه هدیه را به بهانه های مختلفی به مشتریان تقدیم می نماییم. هدیه به مناسبت حضور در نمایشگاهها، سمینارها، همایشها، عید نوروز و ... .

به نوعی هدایای تبلیغاتی می تواند مکمل برنامه های بازاریابی و فروش شرکت ها باشند. اما نکته مهم آن است که ابتدا تعریفی از یک هدیه تبلیغاتی پیدا کنیم تا بر مبنای آن بتوانیم برنامه ریزی بهتری دربرنامه های بازاریابی و تبلیغات خود داشته باشیم.

به چه هدیه ای تبلیغاتی می گوییم ؟
هدیه تبلیغاتی هدیه ای است که یک بنگاه اقتصادی جهت معرفی و ترویج خدمات یا محصولات، برند و یا با هدف تشکر به مشتریان و یا مخاطبین خود تقدیم می نماید.
اکثر هدایای تبلیغاتی با یک نام، برند و یا شعار تبلیغاتی از پیش تعریف شده تقدیم می کردند.
 به نظر نویسنده امروزه هر هدیه ای را نیز که بدون نام و شعار و به صورت خام (بدون چاپ تبلیغاتی) به یک بازار هدف مشخص با یک نیت اقتصادی یا تبلیغاتی، بازاریابی به مشتریان تقدیم نماییم آن محصول را هم یک هدیه تبلیغاتی تعریف می نماییم. که این هدیه می تواند دارای جسم باشد و یا فقط روح داشته باشد ! هدیه ای که فقط روح دارد را می توان هدیه مجازی نامید!

خرید هدایای تبلیغاتی از الوگیفت
نویسنده: مهندس پیام پروین
کارشناس و متخصص در زمینه هدایای تبلیغاتی
کارشناس ارشد مهندسی مکانیک
فارغ التحصیل MBA گرایش بازاریابی واستراتژیک

 


کد مطلب: 136497

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136497/هدیه-ای-یک-هدیه-تبلیغاتی-می-نامیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir