به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۳۶۶۱۱

سرنوشت نامعلوم فیلم توقیفی کاهانی

گروه فرهنگی: تهیه‌کننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» تاکید کرد مذاکرات با کمیته بازبینی فیلم‌های توقیفی انجام شده ولی نتیجه آن نهایی و مشخص نشده است.
سرنوشت نامعلوم فیلم توقیفی کاهانی
سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» با اشاره به آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که مجوز اکران آن صادر نمی‌شد، گفت: چندی پیش همراه با عبدالرضا کاهانی در کمیته بازبینی فیلم هایی که در پروسه دریافت پروانه نمایش دچار مشکل بودند، حضور پیدا کردیم و در آن جلسه قرار بر این شد تا اول پنج فیلمی که مشکل آنها برطرف شده است، اکران شوند و بعد از آن برای اکران فیلم های کاهانی تصمیم گرفته شود.او ادامه داد: طی صحبت هایی که با ما شده است، امیدی برای اکران فیلم های «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» و «وقت داریم حالا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی وجود دارد و قرار است با ایجاد اصلاحاتی شرایط اکران آنها فراهم شود.

خانی توضیح داد: اگر بتوانیم مذاکرات نهایی را با کمیته داشته باشیم چند جلسه دیگر فیلمبرداری برای فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» خواهیم داشت تا بتوانیم تغییراتی در آن ایجاد کنیم.او در پاسخ به این پرسش که «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» چند دقیقه اصلاحیه خورده است، بیان کرد: هنوز به جمع بندی نهایی با کمیته مربوطه نرسیده ایم و فقط به ما گفتند که آمادگی اصلاح فیلم را داشته باشیم. بهتر است بگوییم کمیته رسما هیچ اعلامی درباره چگونگی تغییر در این فیلم نکرده است.سعید خانی در پایان گفت: هرزمان که شرایط اکران این فیلم فراهم شود، آن را اکران می کنیم. معتقدم یک فیلم نباید خیلی کهنه شود و هر زمان که پروانه نمایش بگیریم آماده اکران می شویم، البته اگر شرایط اکران در زمان صدور پروانه نمایش خوب نباشد، اکران به سال بعد موکول می شود.