کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدارپرسپولیس و الاهلی عربستان یک بازی دراماتیک بود

دیدار برابر الهلال یک جنگ واقعی است

22 شهريور 1396 ساعت 11:57

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار سه شنبه شب تیمش برابر الاهلی عربستان را دیداری دراماتیک خواند و از برتری مقابل این حریف سخت کوش ابراز خرسندی کرد.


«برانکو ایوانکوویچ» درحالیکه شادی در چهره اش نمایان بود درنشست مطبوعاتی پس از برتری قاطعانه 3 بریک تیمش مقابل الاهلی عربستان، این دیدار را بازی سختی بیان کرد و افزود: پیش از بیان هر نکته ای این برد را به بازیکنان ودر ادامه هواداران تیم پرسپولیس تقدیم می کنم.وی افزود: خوشبختانه بازیکنانم در تمامی دقایق این دیدار به ویژه پس از اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه 11 ، براعصاب خود کنترل داشته و با خون سردی بازی را دنبال کردند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که نمی توانست خوشحالی اش را پنهان کند،ادامه داد: از اینکه دریک بازی دراماتیک تیم الاهلی را حذف کرده و به مرحله بالاتری رفتیم خوشحالم.
برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا تیم شما بهتر بود یا الاهلی که با اشتباهات بازیکنانش فرصت برتری را به تیم شما گفت: گفته بودم، حریف 8 ملی پوش دارد به اضافه اینکه «سوما» نیز بازیکن تیم ملی سوریه در این بازی حضور داشت.وی افزود: همان زمان که درمرحله گروهی با تیم های الهلال،الوحده و الریان در یک گروه قرار گرفتیم گفتم که این گروه سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است و امروز تماما شاهد این مدعا هستیم.
به گفته وی، صعود پرسپولس و الهلال به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ادعای آن روز مرا ثابت کرد.
وی درباره دیدار تیم های الاهلی عربستان و پرسپولیس اظهارداشت: بازیکنان پرسپولیس امروز خیلی بهتر از حریف بازی کردند و جنگندگی بیشتری داشتند و این باعث شد در آخر، مقابل حریف را جشن بگیریم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار بعدی تیمش مقابل تیم الهلال عربستان و پیش بینی نتیجه آن دیدار نیز گفت: نتیجه دیدار نیمه نهایی غیرقابل پیش بینی خواهد بود چرا که در دو بازی قبلی به دو تساوی یک ـ یک و بدون گل رسیدیم اما اطمینان دارم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

برانکو با اشاره به دیدار آخر این تیم درلیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل تیم العین،اظهار داشت: بازیکنان الهلال درآن دیدار نشان دادند فوق العاده هستند از این رو دیدار ما با این تیم یک جنگ واقعی خواهد بود که هر کدام از این تیم ها می توانند پیروز آن باشند. برانکو بار دیگر به دیدار امشب تیمش برابر الاهلی اشاره و تصریح کرد: هنگامی که در بازی رفت و در خانه به تساوی 2 بر 2بسنده می کنید برای دیدار برگشت به این فکر می کنید که باید چگونه مقابل حریف بازی و استراتژی دفاع یا حمله را انتخاب کنید براین باورم در دیدار برگشت کار آسان تری مقابل الاهلی داشتیم چراکه تکلیف ما با بازی مشخص بود.
برانکو در پاسخ به این سئوال خبرنگاران عربستانی که به نظر او ضعف سرگی ربروف چه بود که امروز تیمش نتیجه را به پرسپولیس واگذار کرد،افزود: درباره سرمربی حریف سخنی نمی گویم او همکار من است اما هر تیمی نقاط ضعف و قوت هایی دارد و از من نخواهید که درباره نقاط ضعف رقبایم صحبت کنم.وی در ادامه بار دیگر از عملکرد بازیکنانش به ویژه محسن ربیع خواه که به عنوان بازیکن برتر زمین نیز انتخاب شد، گفت: او موفق شد نقشی که بین دفاع و هافبک و چیزی که از او خواستیم را به بهترین شکل به انجام برساند. من به او بابت این عملکرد تبریک می گویم.


کد مطلب: 136637

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136637/دیدار-برابر-الهلال-یک-جنگ-واقعی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir