کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفته ششم لیگ برتر فوتبال؛ باخت چهارم استقلال تهران

آبي تهران 2-0 باخت،آبي خوزستان 6-0

25 شهريور 1396 ساعت 6:20

گروه ورزشي: دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید تا شرایط برای منصوریان بدتر از گذشته شود.


 در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20  جمعه تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم پارس جنوبی به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه 38 و فرشاد سالاروند در دقیقه 8+90 برای میزبان گل زدند. محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، فرشاد محمدی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پورامینی، امید سینک، علی دشتی (مهدی زبیدی - 45)، ابراهیم صالحی ( احسان تائیدی - 72) و آلویس نانگ ( ارسلان مطهری - 55)؛ برای پارس بازی کردند. آبی‌پوشان پایتخت نیز در این دیدار با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان ( میلاد زکی‌پور- 55)، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی ( مهدی قائدی - 72) ، سرور جپاروف، جابر انصاری ( حسن بیت‌سعید -82) و علی قربانی به میدان رفتند.

برای این بازی ۶ دقیقه وقت اضافه درنظر گرفته شد و استقلالی ها امیدوار به جبران نتیجه، در این دقایق هم به حملاتشان ادامه دادند ولی ضد حملات پارس جنوبی خط دفاعی استقلال را در دو صحنه آزار داد. همین ضد حملات در دقیقه ۹۶ جواب داد و حسینی دروازه بان استقلال روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شد. فرشاد سالاروند پشت این پنالتی ایستاد و در دقیقه ۹۸ این ضربه را زد که ابتدا حسینی این پنالتی را گرفت ولی سالاروند در ادامه توانست توپ را وارد دروازه کند تا بازی با همین دو گل به اتمام برسد.
پارس جنوبی با این برد ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد. استقلال هم که چهارمین باختش را در این مسابقه تجربه کرد، با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.
هیات مدیره استقلال پیش از این دو بازی به منصوریان فرصت داده بود و حالا باید دید آیا با مخالفان سرسختی که منصوریان در هیات مدیره دارد، سرمربی استقلال به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.
اشکان خورشیدی داور این دیدار به روزبه چشمی، فرشید باقری و حسین حسینی از استقلال کارت زرد نشان داد. فرشاد محمدی‌مهر از پارس را در دقیقه 80 از بازی اخراج کرد.
 
ذوب آهن با ۶ گل استقلال  را در هم کوبید/ تبریزی ۴ گل زد!دیدار دوستانه تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان
تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار مقابل استقلال خوزستان به یک پیروزی پرگل دست یافت و مهاجم این تیم هم موفق شد به تنهایی ۴ گل به ثمر برساند.
تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال خوزستان در یکی از مسابقات هفته ششم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۴۵ روز جمعه در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود ذوب آهن به اتمام رسید. مرتضی تبریز (۱۳، ۴۶ و ۶۵ و ۹۲) و محمدرضا حسینی (۳۰ و ۷۰) برای ذوب آهن گلزنی کردند تا تبریزی یک روز درخشان را پشت سر بگذارد. ذوب آهن با این برد ۹ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۵ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

فرار تراکتورسازی از باخت مقابل سیاه جامگان
تیم فوتبال تراکتورسازی در ششمین دیدار خود در لیگ برتر برابر تیم سیاه جامگان با نتیجه تساوی متوقف شد. تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه در تبریز میزبان تیم سیاه جامگان مشهد بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید. در این دیدار در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برگزار شد، ابتدا میرهانی هاشمی در دقیقه ۸۵ برای سیاه جامگان گلزنی کرد و در دقیقه ۲+۹۰ فرزاد حاتمی کار را به تساوی کشاند تا تراکتورسازی از این باخت نجات یابد.


کد مطلب: 136770

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136770/آبي-تهران-2-0-باخت-خوزستان-6

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir