به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۱۳۶۸۸
فدراسيون جهاني فوتبال:

نامگذاري جعلی در لیگ امارات ممنوع است

گروه ورزشی: طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال استفاده سیاسی و نامگذاری جعلی در لیگ امارات تخلف محسوب می‌شود.
اعتراضات فدراسیون فوتبال کشورمان و محمدرضا خلعتبری تنها بازیکن شاغل در لیگ امارات به نامگذاري جعلي اين ليگ باعث شد فیفا روز گذشته واکنش محسوسی به اين نامگذاري نشان داده و استفاده از نام جعلی در لیگ امارات و وارد کردن بحث‌های سیاسی در فوتبال را ممنوع اعلام کند.

علیرغم خواسته فیفا مسئولان لیگ امارات هنوز معتقدند که به هیچ وجه نام لیگ را تغییر نمی‌دهیم. محمد ثانی الرمیثی رئیس هیئت لیگ برتر امارات در برخی سایت‌ها عنوان کرده است که نام لیگ ما تغییر نخواهد کرد و احتمال آن می‌رود که فیفا در صورت سرپیچی اماراتی‌ها از قوانین فوتبال، این کشور را با محرومیت و جریمه روبرو کند.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس مسائل حقوقی و داوری کشورمان نیز معتقد است فیفا این نام را به رسمیت نخواهد شناخت چراکه این نامگذاري به دلیل اهداف سیاسی امارات صورت گرفته است. لازم به ذکر است، سازمان ملل متحد نیز در ۱۹۹۵ اعلامیه‌ای در مورد نام خلیج فارس به تمامی کشورها صادر کرده است و به نظر می‌رسد تلاش اماراتی‌ها براي اين نامگذاري جعلي بی‌فایده و بی‌پایه و اساس است.

ایذه ای
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۱:۳۶
من میگم اصلاً هیچی نمی خواهیم؛ فقط یه بمب اتمی درست کنید بزنید وسط امارات که محدوده کشورش بیاد جزء خلیج همیشه فارس (90971)
هوشیار - مدیر وبلاگ ویکی دل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۱:۵۷
کاش خلعتبری بخواند ؛
محمدرضای عزیز این یک معلم است که با تو سخن می گوید : تلاش تو برای صعود تیم ملی به جام جهانی بر هیچ کس پوشیده نیست پس دوستت داریم . تورا با شیطنت هایت ، تورا با جرزنی هایت ، با همه اعتراضات جور واجورت دوست داریم . مدت هاست حاشیه های پیوستن تو به لیگ امارات دغدغه همه فوتبال دوستان این مرز پر گهر شده است .پیشنهاد می کنم اگر نام لیگ این کشور میکروسکوپی عوض شد که چه بهتر سرت را بالا بگیر و به قراردادی که بسته ای وفادار و خار چشم دشمنان این کشور بزرگ باش .
واما اگر به هر دلیلی نام این لیگ عوض نشد بیا و جوانمردی کن و مثل هزاران جوانی که جان و سلامتیشان را فدای این آب و خاک کردند تو نیز از خیر این قرارداد بگذر و حتی تبعات آن را بپذیر . مطمئن باش فوتبال و دوران بازیگری زود به پایان می رسد اما بزرگی ها و بزرگان فراموش شدنی نیستند همان گونه که حجازی و دهداری و پروین فراموش شدنی نیستند . تو نیز بزرگ باش که شایسته بزرگی هستی که بزرگی در حسرت ایرانیان است . (90987)
سعید آریایی
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۲:۱۲
خلیج فارس ، خلیج پاک هستی
خلیجی که ، همیشه فارس هستی

لالایی های امواج زلالت
میده آرامش خوبی به هستی (90993)
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۲:۱۴
علت گستاخي اينهانبودن قاطعيت ازطرف ماست. (90995)
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۲:۳۷
درود بر خلعتبری (91004)
میثم
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۳:۰۸
خلیجمان همیشه پارس
یه فکری هم به حال دارائی های بلوکه شده مردم مظلوم ایرانباشید که اهمیتشان کمتر از خلیجمان نیست (91012)
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۳:۴۲
اونقدر ضعیف شدیم که امارات فسقلی هم برای ما دم در آورده
جای تاسف داره بخدا (91028)
بهنام
۱۳۹۲/۰۴/۲۴ ۲۳:۵۹
ببین محمود چی کار کردی صد تا دولت هم نمی تونه خرابکاری هات را درست کنه حالا دیگه غورباقه هم در زمان کلانتر بودن شما هفت تیر کش شده (91040)