به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۳۶۸۸۰

با‌طراحی‌سایت‌ایده‌های‌خود‌را‌به‌نمایش‌گذارید

با‌طراحی‌سایت‌ایده‌های‌خود‌را‌به‌نمایش‌گذارید
با گسترش روزافزون اینترنت و استفاده بیشتر اقشار جامعه از دنیای اینترنت امروزه هر شرکت  و یا هر فردی برای کسب و کار خود نیازمند یک طراحی سایت بر اسای نیازها،خدمات و فعالیت های خود است. طراحی سایت یک امر ضروری برای هر سازمان و یا اداره به شمار می‌رود چرا که با طراحی سایت اداری و یا طراحی سایت سازمانی بسیاری از خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه می‌دهید و در صرفه جویی در زمان و هزینه خود و مشتریان،نقش بسزایی دارید. شرکت فاواوب 24  با در نظرگرفتن متدهای نوین و تکتولوژی های روز دنیا در حوزه طراحی سایت شرکتی و برنامه نوبسی اختصاصی تحت وب به خصوص طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای  توانسته است در این عرصه با موفقیت قدم بر دارد و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌نماید.
 
 
 
در دنیای وب با طراحی سایت آژانس مسافرتی پرواز کنید.
با توجه به اینکه مسافران اینترنتی امروزه  بسیار افزایش یافته است و بیشتر مسافران ترجیح می دهند به صورت اینترنتی برای سفر خود اقدام کنند، طراحی سایت آژانس مسافرتی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. طراحی سایت ایرلاین و هتل نیز به همین مراتب یک اصل مهم در صنعت گردشگری به شمار می رود زیرا به وسیله آن می توان تورها ،هتل و سایر خدمات را در محیط اینترنت معرفی نمود و از این طریق درامد و مشتریان بیشتر به دست آورد. تیم طراحی سایت 24 با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و با فراهم آوردن بهترین امکانات در طراحی سایت گردشگری  با ایده های خلاقانه و امکانات مناسب در وب سایت های آژانس های مسافرتی ،امکاناتی خاص را برای آسودگی مشتریان و رزرو تور،بلیط،هتل و.. فراهم آورده است. نمونه کارهای موفق طراحی وب سایت شرکت فاواوب  در24 در حوزه گردشگری دلیل بر این ادعا است.

برخی از امکانات و مزایای طراحی سایت آژانس مسافرتی:
  معرفی تورهای داخلی و خارجی با طراحی سایت آژانس هواپیمایی
  معرفی خدمات ارائه دهنده  آژانس هواپیمایی
  معرفی شهرها و کشورها و همپچنین مکان های زیارتی،گردشگری و تفریحی   
  قابلیت رزرواسیون آنلاین بلیط،تور،هتل
  قابلیت پرداخت آنلاین با طراحی سایت آژانس مسافرتی
 
 
 
رتبه یک گوگل باشید.
سئو یا seo  برگرفته از واژه  Search Engine Optimization است که در حقیقت  به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. طراحی یک سایت به تنهایی نمی تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. بهینه سازی سایت  معمولا جهت بالارفتن عملکرد  و رشد وب سایت شما در موتورهای جستجوگرصورت می گیرد. دلیل اینکه افراد تمایل به انجام سئو سایت دارند بالارفتن و افزایش بازدید سایت است .در حقیقت سئواعمال مجموعه ای از تکنیک ها وروش ها برای  بالابردن بازدید و  رنکینگ سایت شما و در نهایت جذب مشتری بیشتر است. مثلا در  طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا هواپیمایی رقابت برای قرارگرفتن در نتایج صفحه اول موتورهای جستجوگر برای کلماتی مانند تور و ویزا و.. زیاد می باشد.

 
 
با crm وب 24 هیچ تماسی را از دست ندهید.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا  مدیریت تماس وب 24 برای  مدیریت و ذخیره سازی تماس های ورودی و خروجی و   تحت وب استفاده می شود. شما با استفاده از نرم افزار crm  یک دفترچه تلفن دارید که می توانید مشخصات مشتریان خود را ثبت و بایگانی نمایید و یا پس از تماس هر شخص اطلاعات آن را به آسانی در ثبت پرونده درج نمایید.از دیگر خصوصیات این نرم افزار پاپ آپ تماس است که به سرعت می توان به اطلاعات تماس دسترسی پیدا نمود و یا در پرونده ثبت کرد.
 

 
تنها به ازای  کلیک هر مشتری هزینه تبلیغات دهید.
تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادورز یک راه سربع برای رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجوگر  با کلمات مورد نظر شما است .با گوگل ادوردز هیچ مشتری اینترنتی را در حوزه فعالیت خود از دست نمی دهید.