به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۰:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۳۶۸۹۱

قیمت‌های‌ باورنکردنی‌ گوشی‌ و‌ لپ‌تاپ در‌ آی‌تی‌قیمت



چگونه آی تی قیمت مرجع قیمت بازار رایانه و موبایل شد؟ چگونه میتوان کالای دیجیتال را از سایت آی تی قیمت تا 20% ارزانتر خرید؟ و چگونه آی تی قیمت می‌تواند قیمتهایش را پایین تر اعلام کند؟ و چرا بیشترفعالان صنف رایانه و موبایل در این سایت داد و ستد زیادی دارند؟

- آی تی قیمت به شما کالا نمیفروشد و به هیچ عنوان یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط بستری برای فروشندگان بازار آی تی است برای اعلام قیمت کالای دیجیتال.
- در itgheymat.com بدلیل رقابت بین فروشندگان بر سر قیمت کالاها ، خریدار براحتی میتواند کالای خود را ارزانتر و به قیمت عمده بخرد.
- در این سایت با توجه به رقابت بین فروشندگان دیگر جایی برای واسطه ها باقی نمانده و خریدار بصورت مستقیم به فروشنده و نماینده اصلی معرفی میگردد.
- بغیر از قیمت، فروشندگان در آی تی قیمت سعی بر آن دارند تا با ارائه خدمات بهتر و گارانتی های معتبر کالای خود را براحتی بفروشند.

به گزارش ویرلن؛ البته باید گفت تعداد کالاهای بازار آی تی بسیار زیاد است و برندهای زیادی نیز در این بازار وجود وارد که تمامی آنها در سایت آی تی قیمت موجود میباشد.
معرفی بخش های مختلف محصولات موجود در ای تی قیمت

1- بخش قطعات کامپیوتر: قیمت مادربرد، آلین وان، کیس، رم، هارد، سی پی یو و...
2- بخش لپ تاپ : قیمت باتری لپ تاپ، شارژر، رم ، مادربرد، کول پد و...
3- بخش گوشی موبایل: قیمت گوشی موبایل، باتری، شارژر، قاب و...
4- بخش ماشینهای اداری: قیمت پرینتر اچ پی، اسکنر، کارتریج، صندوق فروشگاهی و ...
5- بخش ویدئو پروژکتور: قیمت ویدئو پروژکتور، لامپ ، پرده ، پایه و...
6- بخش تجهیزات شبکه: قیمت کابل شبکه ، رک ، یو پی اس، دوربین مداربسته و...
در ضمن آی تی قیمت برای هواداران اپلیکیشن نیز با طراحی اپلیکشن اندروید آی تی قیمت کار را آسان کرده و این دسته از کاربران می‌توانند با دانلود این اپلیکشن از روی کافه بازار و گوگل پلی براحتی از قیمتهای بازار آی تی مطلع شوند.