کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان؛

نخستين مدال جهاني براي واليبال ایران

26 شهريور 1396 ساعت 12:03

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال ایتالیا در آخرین مسابقه خود در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شکست آمریکا شد تا مدال مدال برنز ایران در این رقابت ها قطعی شود.


ایران سوم شد،​ آمریکا باختپنجمین و آخرین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز (یکشنبه) با سه دیدار در شهر اوساکا ژاپن پیگیری می‌شود.
در نخستین مسابقه تیم‌های آمریکا و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا سه بر یک به پیروزی رسید. ملی‌پوشان آمریکا در ست سوم 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 29 بر 27 مغلوب ایتالیا شدند تا با دو برد و هشت امتیاز به کار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان سال 2017 پایان دهد. ایتالیا نیز با کسب این پیروزی با 4 برد و 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد تا نتیجه دو دیدار باقی مانده جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند. مقام نایب قهرمانی و مدال نقره ایتالیا در حال قطعی شده است. از سوی دیگر نتیجه دیدار ایتالیا و آمریکا، جایگاه سومی و مدال برنز تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان را قطعی کرد تا والیبال بزرگسالان ایران به نخستین مدال جهانی خود دست یابند.
تیم ملی ایران در حالی دیدار مقابل فرانسه را برگزار کرد که تیم آمریکا در نخستین دیدار امروز مقابل ایتالیا نتیجه را سه بر یک واگذار کرد و مدال برنز ملی پوشان کشورمان در این مسابقات قطعی شد. تیم ایران در بازی های قبلی خود، ایتالیا و امریکا را با نتایج مشابه 3 به 2 شکست داد، ژاپن را 3 به 1 برد و مقابل برزیل 3 - صفر مغلوب شد.


کد مطلب: 136892

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136892/نخستين-مدال-جهاني-براي-واليبال-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir