کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیمه اول مهر تاخیر کارمندان تا 9صبح مجازست

27 شهريور 1396 ساعت 17:22

گروه جامعه: معاون اول رییس‌جمهور در بخشنامه ای از کلیه وزاتخانه‌ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی خواست به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری در معابر اصلی و شریانی شهر تهران؛ از اول تا پانزدهم مهرماه سالجاری تاخیر کارمندان خود تا ساعت ۹ صبح را مجاز تلقی نمایند.


به گزارش ایسنا، متن کامل بخشنامه به این شرح  است: «با توجه به آغاز تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، کلیه دستگاه های اجرایی و بانک های شهر تهران مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه سال جاری در صورت تأخیر کارمندان خود تا ساعت (۹) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تأخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند. اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهور»
شهردار تهران، با توجه به شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی  و افزایش تقاضای سفر های شهری و تا دو هفته‌ای که برای برقراری  کامل سرویس‌های مدارس و تنظیم رفت و آمد دانش‌آموزان  و والدینی که فرزندان‌شان را به مدرسه  می‌رسانند  زمان لازم است، درخواست کرد که تاخیر تا ساعت ۹ صبح از اول تا ۱۵ مهرماه کارمندان مجاز  شمرده شود و در صورت لزوم به عنوان مرخصی ساعتی منظور شود. بر همین اساس معاون اول رئیس جمهور نیز طی بخشنامه‌ای چنین اجازه‌ای را صادر کرد.بنابراین هیچ تغییری در ساعت کار دستگاه‌ها، بانکها  و شرکت‌ها ایجاد نمی‌شود و صرفا تاخیرات این دو هفته تا ساعت ۹ مجاز شمرده می‌شود. محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت در این زمینه توضیح داد: در اصل این بخشنامه یک مساعدت به کارمندانی است که دانش آموز دارند تا رفت آمد خود و فرزندانشان را در روزهای اول ماه مهر و ترافیک این روزها مدیریت کنند.


کد مطلب: 136969

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136969/نیمه-اول-مهر-تاخیر-کارمندان-9صبح-مجازست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir