به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۳۷۰۸۲
ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

سپاهان - پرسپولیس؛ دوئل کروات‌ها

گروه فرهنگی: در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف می‌روند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در ادامه‌ هفته‌ هفتم لیگ برتر خلیج فارس روز پنج‌شنبه سه دیدار در مشهد، اصفهان و اهواز برگزار می‌شود.

سیاه‌جامگان - گسترش فولاد؛ ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت ۱۹:۳۰

در دومین دیدار این هفته‌ تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و گسترش فولاد تبریز، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. تیم اکبر میثاقیان موفق شد در هفته‌ گذشته تراکتورسازی را در تبریز متوقف کند و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کند. سیاه‌جامگان مشهد که این در این فصل نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کرده، می‌تواند با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز تا رده چهارم جدول رده‌بندی نیز بالا بیاید. البته تعدادی از بازیکنان این تیم به دلیل حضور در دیدار منتخب مشهد و منتخب کربلا دچار خستگی شده‌اند و باید دید با این شرایط می‌تواند تیم قعرنشین لوکابوناچیچ را مغلوب کند یا خیر.در سوی دیگر میدان تیم قعرنشین گسترش فولاد تبریز که با کسب تنها چهار امتیاز از شش بازی و با تفاضل گل ۹ – اصلی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک است. شاگردان بوناچیچ علی‌رغم کسب تساوی بدون گل مقابل نفت علی کریمی در هفته‌ ششم کار سختی برابر سیاه‌جامگان در ورزشگاه ثامن دارند.

سپاهان - پرسپولیس؛ ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ساعت ۲۰

در مهم‌ترین دیدار هفته‌ هفتم تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان از ساعت ۲۰ مقابل هم قرار خواهند گرفت.طلایی‌پوشان زاینده رود هفته‌ گذشته شکست بدی را مقابل فولاد در اهواز متحمل شدند و برای فرار از شرایط بحرانی انگیزه زیادی برای شکست دادن سرخپوشان پایتخت دارند.سپاهان با شش امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و فاصله چندانی تا حضور در منطقه سقوط ندارد و از سوی دیگر یکی از چهار تیم برتر آسیا است. پرسپولیس که توانست با شکست تیم فوتبال الاهلی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند باید پیش از دیدار خود با الهلال مقابل زردپوشان زلاتکو کرانچار قرار بگیرد. پرسپولیسی‌ها هفته‌ گذشته با یک گل شکست ناباورانه‌ای را مقابل پیکان تجربه کردند و حالا برای افزایش انگیزه‌شان برای رویارویی با الهلال می‌خواهند سپاهان را همانند فصل گذشته در نقش جهان شکست دهند.

استقلال خوزستان - سپیدرود؛ ورزشگاه غدر اهواز، ساعت ۲۰

در آخرین دیدار روز پنج‌شنبه نیز تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت ۲۰ به مصاف هم خواهند رفت. استقلال خوزستان ویسی هفته‌ گذشته با شش گل مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد و انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپیدرود رشت در مقابل دیدگان هواداران خود دارد.سپیدرود رشت نیز موفق شد هفته‌ گذشته با دو گل تیم گران قیمت صنعت نفت آبادان را شکست دهد. این تیم در سه دیدار قبلی خود در لیگ برتر موفق شده است دو پیروزی و دو تساوی را کسب کند و خود را تا میانه‌های جدول بالا بکشد. تیم علی نظر محمدی نیز می‌تواند با پیروزی مقابل استقلال خوزستان به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

سایر دیدارهای هفته هفتم، جمعه برگزار می‌شود. برنامه دیدارهای جمعه به این شرح است:

تراکتورسازی - پدیده؛ ساعت ۱۷:۴۵

پیکان - نفت تهران؛ ۱۸:۳۰

سایپا - پارس جنوبی جم؛ ۱۸:۳۰

صنعت نفت آبادان - فولاد؛ ساعت ۱۹