به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۳۷۱۲۱

5 نفر در استان کرمان اعدام شدند

گروه جامعه: رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای حکم اعدام پنج نفر از عناصر و عوامل ناامنی و شرارت در استان کرمان طی چند روز گذشته خبر داد.‌
یدالله موحد در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان ریگان اظهار داشت: امنیت مردم شوخی بردار نیست و دستگاه قضائی با قاطعیت با کسانی که مرتکب جرائم خشن می‌شوند و امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کنند برخورد می‌کند. وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته حکم اعدام  5 نفر از عناصر و عوامل ناامنی در جنوب و شرق استان کرمان که از جهت اتهامات محاربه، شرارت، سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، قتل عمد محکومیت داشتند پس از طی مراحل و تشریفات قانونی در زندان و بعضا در ملاء‌عام به مرحله اجرا در آمده است.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برای گسترش عدالت، رفاه و ایجاد امنیت پایدار شکل گرفته است عنوان کرد: هدف ما ارائه خدمات قضائی با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان به مردم شریف استان است. وی هدف از عزل و نصب‌ها را توسعه خدمات قضائی با کیفیت برشمرد و افزود: مسئولان نبایستی لحظه‌ای از تفکر خدمت‌گذاری به مردم خارج شوند. به گزارش تسنیم، در این مراسم از خدمات قربان شاهینی رئیس سابق دادگستری ریگان تقدیر و امین سلطانی به سمت رئیس جدید دادگستری ریگان منصوب شد .