به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۱۳۷۱۷۱

فولاد دربی خوزستان را از صنعت‌نفت برد

گروه ورزشی: دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان با برتری تیم اهوازی به پایان رسید.
فولاد دربی خوزستان را از صنعت‌نفت برد
آخرین دیدار از رقابت های هفته هفتم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه بین تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد  خوزستان برگزار شد که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم اهوازی به پایان رسید. در این دیدار که به میزبانی آبادان برگزار شد، فولادی ها با گل دقیقه ۲۴ علی اصغر عاشوری برابر حریف خود به برتری رسیدند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کردند.

دایی دو امتیاز به نفع پرسپولیس گرفت
دیدار تیم های فوتبال سایپا تهران و پارس جنوبی جم با تساوی به پایان رسید تا فاصله صدرنشین با پرسپولیس بیشتر نشود. در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم های فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۸۶ برای تیم سایپا گل زد اما پارس جنوبی که صدرنشین رقابت های لیگ برتر است در دقیقه ۹۶ توسط وحید حمدی نژاد گل تساوی را به ثمر رساند.

پیکان از روی نفت و علی کریمی رد شد
تیم فوتبال نفت هفتمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر را با شکست برابر پیکان پشت سرگذاشت.
در روز سوم از هفته هفتم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نفت بود که توانست این دیدار با با برتری ۳ بر یک به پایان برساند. در این دیدار که شاگردان علی کریمی خیلی زود در دقیقه ۳ توسط عیسی آل کثیر به گل برتری دست پیدا کردند اما در ادامه این پیکان بود که سه بار دروازه حریف را باز کرد. مرتضی بارانی(۲۶) و مرتضی آقاخان(۳۳ و ۷۸) برای پیکان گل زدند.

شکست خانگی تراکتورسازی برابر پدیده
تیم فوتبال تراکتورسازی هفتمین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر را به پدیده واگذار کرد.
در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر عصر امروز تیم های فوتبال تراکتورسازی و پدیده در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار را تیم مشهدی ۲ بر یک برد. در این دیدار که دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند، محمد قاضی(۸۱-پنالتی) و محمدرضا خانزاده(۸۴) برای پدیده گل زدند و محمد ایرانپوریان(۹۲- پنالتی) برای تراکتوسازی گل زد.