به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۳۷۳۳

هشدار به خریداران سونی و اچ‌‌ تی‌ سی

گروه فناوري: نماینده رسمی گوشی‌های سونی و اچ‌تی‌سی در ایران در مورد جعل کارت گارانتی‌های اصلی در بازار به مصرف‌کنندگان هشدار داد و سه روش تشخیص گارانتی اصل از کارت‌های گارانتی تقلبی را اعلام کرد.
هشدار به خریداران سونی و اچ‌‌ تی‌ سی
به گزارش دنیای‌اقتصاد، اخیرا در پی رواج کارت‌های گارانتی تقلبی گوشی‌های سونی و اچ‌تی سی، این شرکت به مصرف‌کنندگان بازار گوشی نسبت به رواج این نوع کلاهبرداری هشدار داده و روش کسب اطمینان از اصل بودن گوشی‌های سونی و یکی از روش‌های تشخیص اصالت گوشی‌های اچ‌تی سی را اطلاع‌رسانی کرده است.

در اطلاعیه شرکت آرمان همراه آرین‌ آمده است: برخی افراد سودجو برای فروش بهتر محصولات و دریافت سود بیشتر به جعل کارت گارانتی‌های اصلی با نام هایی همچون آرین همراه کیش و... اقدام کرده‌اند. عرضه گوشی‌های تلفن همراه با این کارت‌های گارانتی ‌تقلبی به ضرر مصرف کنندگان تمام می‌شود؛ چرا که آنها با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را که فاقد خدمات پس از فروش است خریداری کرده‌اند.

مصرف‌کنندگان باید بدانند که در هنگام خرید باید کارت گارانتی شرکت آرمان همراه آرین به همراه کالا وجود داشته باشد و برای صحت گارانتی محصولات سونی و اچ تی سی قبل از خرید گوشی، IMEI گوشی را از طریق اس ام اس به ۱۰۰۰۷۶۷۶ یا تماس با شرکت آرمان همراه آرین به شماره ۲۶۲۰۶۵۴۸-۰۲۱ و در سایت www.aryanmena.com چک کنند. در صورت مشاهده تقلبی بودن گارانتی حتما با شرکت آرمان همراه آرین یا سازمان حمایت از مصرف‌کننده و اداره بازرسی کل کشور اطلاع داده شود.

احمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۴:۴۲
سلام ممنون از اطلاع رسانيتون.. (91957)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۵:۱۸
حالا این که چیزی نیست تو بازار موبایل خیابان جمهوری کافیه چیزی از گوشی و موبایل بلد نباشی تا فروشندگان به بهانه های دروغ حداقل مبلغ 100 هزارتومان بیشتر ازقیمت گوشی دریافت (کلاه برداری) کنند.برای اثبات این موضوع فقط کافیه یک خبرنگار به این پاساژ بفرستید.دوستانی که تجربه خرید از این پاساژ را دارند لطفا تجربیات خود را بنویسند (91976)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۵:۴۰
آین خبر بود یا رپرتاژ آگهی؟ هیچکدام از این موبایل ها در ایران نماینده ی رسمی ندارند. (91985)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۸:۰۷
یعنی تا این حد کارت گارانتیاتون جعلش ساده است؟؟؟؟
به هر حال...تو ایران که خدمات گارانتی ای ارایه نمیشه و فقط پولشو میگیرین پس همون بهتر که مردم از کسایی خرید کنن که از دزدان چول مردم بینوا دزدی میکنن.
به هر حال چیزی که عوض داره گله نداره (92096)