به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۳۷۳۵۲

حسین زمان هم از اين دولت نوميد شد

گروه هنري: خواننده ممنوع الكار موسيقي ايران، (به دليل مواضع سياسي اصلاح‌طلبانه‌اش) در یادداشتی تلگرامی ضمن گلایه از دولت و وزارت ارشاد برای رفع نشدن مشکل خود برای اجرا، می‌گوید که در آخرین پیگیری، از دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی خواسته است که برای رفع مشکل به او کمک کند.
حسین زمان هم از اين دولت نوميد شد
«حسین زمان» نوشته است: جهت اطلاع دوستانی که در باره نتیجه پیگیری های من برای اخذ مجوز فعالیت سؤال می‌فرمایند باید به صراحت عرض کنم حاصل تلاش‌های من به جایی نرسید. امیدوار بودم در دوره‌ی اول ریاست جمهوری آقای روحانی گشایشی بشود که نشد. قبل از شروع دور دوم نیز مجددا برای بار چندم از وزیر ارشاد و زیر مجموعه‌ی ایشان جویای مجوز فعالیتم شدم که بنده را به نماینده‌ای از وزارت اطلاعات ارجاع دادند. قرار شد پس از بررسی نتیجه را اعلام نمایند که هیچگاه این اتفاق نیفتاد. مسوول حراست وزارت ارشاد نیز از آن به بعد از خود سلب مسوولیت نمود و تصمیم را به تصمیم وزارت اطلاعات موکول نمود.

جناب آقای صالحی امیری وزیر سابق ارشاد قول ملاقاتی را به من داد و اعلام نمود مشکل را حل می‌کند که من با وجود همه‌ی تلاشی که کردم موفق به ملاقات با ایشان نشدم تا اینکه دوره‌ی وزارتشان به پایان رسید. این اواخر دیگر از وزارت ارشاد نا امید شدم و از طرفی پس از ممانعت مسوولین دانشگاه صنعتی اصفهان از اجرای من در همایش چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان که نیازی هم به مجوزهای رایج نداشت، برایم قطعی شد که بر خلاف تصورم جلوگیری از فعالیت من طی پانزده سال گذشته ربطی به سازمان‌های خارج از دولت نداشته و اقدامی بوده از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وابسته به دولت و به همین دلیل از سرکار خانم مولاوردی، دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی، درخواست نمودم تا مساله‌ی من را مورد نظر قرار دهند و ایشان نیز قول جلسه‌ای را دادند تا حرف‌هایم را بشنوند ولی این بار هم خبری نشد.

اینجانب دیگر به تدابیر این دولت در مورد خود امیدی ندارم و بیش از این مساله را دنبال نخواهم کرد. همه‌ی تلاشم را می‌کنم تا با همین امکانات کمی که در اختیار دارم در فضای مجازی خدمتگزارتان باشم. خواستم به شما عزیزان نیز اطلاع دهم که طی پانزده سال گذشته دولت‌ها بوده‌اند که به ناحق و غیر قانونی جلوی فعالیت‌های هنری من را گرفته‌اند. بسیاری از شما شاهد بودید که همه‌ی توانم را برای احقاق حقم به کار گرفتم ولی نتوانستم یکه و تنها در این نبرد نابرابر به حقم برسم.

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ ۱۴:۴۹
حق داره بنده خدا اصلاح طلب شد و از صحنه موسیقی حذف! (355639)